koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Dit is niet de 224 versie die Martin rijdt en adviseert. Zijn snelheid en acceleratie is goed en zijn x12 wordt niet echt warm.

Op het scherm van het programmeer box staat V1.07_110119
V3.011011
Running mode: For/Brake
Dragbrake: 0%
Voltage prot: 3.2V/cell
DRRS Punch: Level 1
Brake force: 100%
Reverse force: 100%
Ini. brake: 0%
Neutral range: 6%
Boost timing: 25
Turbo slope: 3
Overheat prot: enable
Turbo timing: 2
Start RPM: 7000
Turbo delay: 0.4 sec
Timing ACC: 700

Is dit wat je wil weten Alex?

mvg Roy
 
Dan weet ik het ook niet meer:-(
Dit is er als laatste ingezet nadat de eerste qualy een setup voor een X11 of vergelijkbaar er in was gezet.
Hiermee werd de X12 veels te warm.

mvg Roy
 
Als ik het kasje aan de PC hang dan geeft hij dit V1.07_110119
als software versie aan.
Ik kan dan eventueel in de versie box aanklikken of ik V1.07_110119
V1.07_110224, V1.06_100512 of de V1.08_111007.

mvg Roy
 
Het idee is dat de 200mm versie nog lastiger zal zijn op het gas, vandaar de 13.5t. Volens mij gaat dat veel beter. Ga denk ik op 35 shore rondom rijden en een gurney strip waar je u tegen zegt. Rollout reken ik even terug van de 13.5 toerwagen en gewoon dus dezelfde regelaar settings. Met de toerwagen ging ik soms over de 90 (91-92) met indirecte 4-wielaandrijving en 1400 gram en die kap met een hoge Cw-waarde en groot frontaal oppervlak.

Wat moet de pro10 wegen?
 
zac is inderdaad 1100 gram.

Ik ben benieuwd roy. Hoop dat het beter gaat dan het ene idee dat je had om een 10.5t in je toerwagen te doen en ons dan wel even om de horen ging rijden.

We gaan in ieder geval meer lachen in de pits...dat is één ding wat zeker is. :p:D
 
zac is inderdaad 1100 gram.

Ik ben benieuwd roy. Hoop dat het beter gaat dan het ene idee dat je had om een 10.5t in je toerwagen te doen en ons dan wel even om de horen ging rijden.

We gaan in ieder geval meer lachen in de pits...dat is één ding wat zeker is. :p:D

Toen reed ik jullie helemaal aan puin..(16.2), met 13.5t was het (16.79).
Dus de tijden met de 13.5t toerwagen zijn al tijden die jij met de pro10..:D

Greetz..
 
Nou volgens mij ben je met de 10.5t niet verder gekomen dan de training. Wat ik op mylaps wel gezien heb is dat na ca. 15 ronden je 10.5t motor inkakte door de hitte á 100+ graden en je na een paar keer het hebt opgegeven maar goed we gaan het zien :D
 
Zo goed weet ik het nou ook niet meer..maar wat is de standaard diameter van de banden van xceed uit de doos, en waar slijpen jullie ze naar en bij welke diameter is er niet meer mee te rijden?
 
@Halewijn,
Welke spur en pinion gebruik jij? Kan je even inschatten hoever je de motor nog max. naar voor of achter kan schuiven (mm) Dan kan ik even uitrekenen welke spur en pinion past bij mijn fdr. Welke band diameter heb jij jouw fdr bepaald?
 
Je hebt de verbredingsset van Serpent binnen??

mvg Roy

Ja, al sinds Nov. vorig jaar. :cool:


Als ik het kasje aan de PC hang dan geeft hij dit V1.07_110119
als software versie aan.
Ik kan dan eventueel in de versie box aanklikken of ik V1.07_110119
V1.07_110224, V1.06_100512 of de V1.08_111007.

mvg Roy

Duidelijk dan dit kan ik het niet uitleggen.

[post3542]

Vanaf nu ben ik i.i.g. elke Woensdagavond op de MACH, dan kan ik het er wel voor je inzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@RoyB
start rpm 3000
boost 45
Acc 400RPM/unit
10 turbo
0,3 delay
18units / 0,1sec

Zal me niet verbazen dat het 50 graden blijft (of minder) met de 13.5t SP. Zo ja meer turbo en hogere rollout.
 
@RoyB
start rpm 3000
boost 45
Acc 400RPM/unit
10 turbo
0,3 delay
18units / 0,1sec

Zal me niet verbazen dat het 50 graden blijft (of minder) met de 13.5t SP. Zo ja meer turbo en hogere rollout.

Top, merci..! Heb toch maar net even een Xerun 10.5t geklikt.
(wil zo graag winnen..;))
 
Back
Top