koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Wat ik zo op het forum lees van Tobi is dat als je hem het origineel stuurt, hij hem in alu namaakt.
Denk dat hij dus ieder gewenste motorpodplate kan/wil maken.

mvg Roy

zo ongeveer ja,ik heb destijds ook wat spullen bij hem laten maken.Hij maakt dan ff een tekening met de maatvoering.Stuurt die dan naar je toe terbevesteging voor de maatvoering etc.En binnen 2week had ik ze thuis voor een schappelijke prijs(ligt er natuurlijk aan wat je laat maken ;) )

Ben, heb mail terug ontvangen van Tobi. Die kan de gesloten pod uit CFK en aluminium maken dus wat je maar wilt. Zie je PB voor info.

Diegene die morgen bij MRM Pro10 rijden kunnen aan de bak;)
Er is vandaag een 20.004 gereden:cool:(laatste tijd die ik gehoord heb voor ik weg ging)
Dit is met een 13.5 gedaan.
Ronde record staat op 19.18 voor zover ik weet en is door Bart Wubben gereden.
Dus als het droog is vlammen:) met de Pro10's

mvg Roy

Diegene die morgen bij MRM Pro10 rijden kunnen aan de bak;)
Er is vandaag een 20.004 gereden:cool:(laatste tijd die ik gehoord heb voor ik weg ging)
Dit is met een 13.5 gedaan.
Ronde record staat op 19.18 voor zover ik weet en is door Bart Wubben gereden.
Dus als het droog is vlammen:) met de Pro10's

mvg Roy

Balen van de regen...

Kun je wel zeggen ja:(
Ffies correctie op de rondetijd van gisteren...
Is gereden met een 200MM CRC met 10.5 GM motor en regelaar:cool:
@Ben...Indien je interesse hebt dan heb ik hier nog een linker en rechter 235 hub liggen van Corally.
Zijn wel blauw;) en voor het oudere type achteras zonder D-shape diff rings.

mvg Roy

Nieuwtje van Speedmerchant.

SpeedMerchantKnuckleBlue.jpg

SpeedMerchant introduce their new pan car steering blocks for all on-road chassis with standard 1/8″ king pin. They sport the same geometry as company’s delrin blocks and are slightly lower in height than most of the available blocks for more variety in ride height and roll centre adjustments. Additionally the 4.40 ball stud is moved away from the king pin for more Ackermann options while a different axle trail takes away a bit of the twitchiness around the centre of the steering. They are designed for the use with SpeedMerchant’s machined front axles, come with 4-40 set screws and are available in black or blue anodising

SpeedMerchant-Knuckle-wAxle.jpg

Hallo heren,
Ik zoek wat info, ik weet dat Matthijs me vroeger eens gezegd heeft dat hij een kromme achteras kon hermaken met een nieuw stuk carbon tube.
Recupeert men dan ook de pen die door de as zit of boort men ze uit?
In het eerste geval, hoe doe je dit het makkelijkst?

Alvast bedankt!
Dirk

Ik neem even aan dat je de pen voor het alu gedeelte van de diffring bedoeld? Die kan je erin boren (recht) of het alu gedeelte erop lijmen met CA lijm. Die carbon asjes zijn in duitsland makkelijk te koop. Ik heb ook nog zo'n stukje as liggen. Voor een Asso/IRS as moet er ook nog even op de kop zijn kant een gat in geboord worden voor een stukje schroefdraad voor de diffnut. Dat kan op een draaibank makkelijk gedaan worden. Questie van wat epoxylijm en een stukje schroef lijkt me...

Inderdaad, die stift bedoel ik, enkel krijg ik de originele niet uit de IRS as.
Iemand dus tips om die eruit te krijgen?
Voor de rest ziet het er inderdaad recht toe, recht aan uit.

Waar kan men trouwens goedkoopst een Corally as kopen? Schandalig wat ze ervoor durven vragen en die is jammer genoeg niet zonder meer na te maken..

Back