koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ik heb voor nu een corally nissan p35 body gekozen, maar denk hierna of tegelijk ook een protoform peugeot te gaan proberen (in het kader van goed afkijken bij Martin....:worship:). We zullen wel zien... Eerst maar even een auto die niet zo nerveus is.

Ik ben eigenlijk wel een voorstander voor "echte" electro bodies... Omdat ze naar mijn idee mooier zijn... Waarschijnlijk zijn de brandstof bodies wel iets beter doorontwikkeld voor rc gebruik, maar ja...

Ik mag Robert S. nu al, goed antwoord +10000;)

Het reglement staat wat er gereden kan worden namelijk geen nitro kappen (dus geen open kappen reglement). De juiste keuze om de klasse een identiteit te geven.

Laatst bewerkt:
Het zou toch te mooi voor woorden zijn als straks de gemiddelde pro10 sneller rond gaan dan brandstof.... Dan is het punt van body keuze geen discussie...toch?

tja, in de 1/10 nitro zijn de kappen ook beperkt namelijk alleen 200mm TC kappen. De reden van die keuze kun je aan de 1/10 nitro rijders vragen.

In de 1/8 zijn de kappen ook niet vrij. Moeten EFRA goedgekeurd zijn.

In de pro10 modified zijn de kappen vrij, mag alles en hoeft zelfs niet efra goedgekeurd zijn. Die gaan net zo hard als de 1/8 kwa rondetijden (de gemiddelde 1/8 rijder) en op sommige banen zelfs harder.

Mocht iemand nog naar Curacao op vakantie gaan, je kunt je pro10 meenemen en racen bij de Curacao Radio Control Cars Drivers Association.

phoca_thumb_l__DSC0321.jpg

Website.
crccda.info - Home

Wat foto's
crccda.info - Photo Gallery - Open Invitational 2012

:D

Aangezien het onderdeel is van het Koninkrijk der Nederlanden waarom niet? ;)

KNOMAC Koninkrijk der Nederlanden Organisatie Model Auto Clubs

Aruba en Sint Maarten er ook bij hoppa. :zon:

Mwah... Zo'n 30 tot 40 rijders met wat aanhang, even een 70 betaalbare last minute boekingen zal wat lastig worden.

Die club bestaat al héél lang, heeft ooit ook eens in de HobbyBulletin (en als je die nog kent dan ben je al oud haha...) gestaan. Maar die baan is een parkeerplaats, erg hobbelig en veel zooi. Ik ben er ooit geweest dat ik een oefening had in de west. Het weer en klimaat is natuurlijk super maar het is daar standaard suikerwater op de baan (toen tenminste wel) en de baan zelf is niet zo mega groot.

Het zou kunnen zijn dat het nu allemaal anders is hoor, ik heb het over begin 2000... :D

Over 2 weken is de paasrace op de Mach, lijkt mij een leuk begin om met ze allen weer eens lekker te knallen. Komt iedereen en zetten we meteen een snel en vol veld neer?

Back