koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Heel erg leuk die foto's en het filmpje !

Ik ben redelijk tevreden met mijn derde plek,
maar nog niet met mijn auto.
Een diffuser is misschien wel een goede stap voorwaarts.

Björn heeft storing of een kapotte stuurservo,
in elk geval maakt de auto af toe vreemde uitstapjes.

Nog een tip voor de F1 fotograaf :

Beweeg de camera mee met de auto's,
dan wordt de achtergrond bewogen
en de auto scherp.
Dat is even oefenen,
maar geeft de mooiste resultaten.
 
Hoi oscar,

Dat heeft halewijn ook geprobeerd, maar aangezien de lens niet zo licht sterk is, waren de foto's waar hij dit bij geprobeerd heeft niet zo scherp door de lange sluitertijd.
Mss dat het met de g7 beter gaat.

Het was idd een leuke race, ook ik ben blij met mijn 4de plek.
En kan niet wachten om volgende race weer tegen je te strijden. LOL
Alleen nog ff leren om van de rem af te blijven, dan sta ik niet elke keer achterstevoren in het gras.:rolleyes:
 
Het was een HPI F10 die de eerste ZAC bij ons heeft gewonnen dus... Het antwoord is JA. Hij had er wel een groot deel van de opties opzitten maar dan is de auto zeker competatief...
 
Ja standaard zit er een tandwieldiff in en Michel reed met het kogeldiff van HPI die als optie te krijgen is. Hij heeft er nog meer opties van HPI zelf op zitten maar welke weet ik niet precies...
 
Net mijn F103 diff opnieuw gebouwd.

Het liep echt heel erg zwaar,
druklager was aan barrels.
Ik hoop dat de auto nu veel beter gaat.

Voor Börn een nieuwe stuur servo gekocht,
moet ook beter gaan.
Voor hem zal ik ook nog een reserve ontvanger mee nemen.

Heb nu al zin in de volgende wedstrijd.
 
Naast de DB12R en de DB10R en inmiddels ook de "Copperhead" varianten van BMI (Breiner Machine Inc.) zal er binnenkort ook een "full-blown" Pro10 chassis uitkomen van dit goed presterende merk...

De auto zal volledig Pro10 235mm zijn zo uit de doos, geen conversie-kit of 200mm met extensions op de hubs maar een échte Pro10!!!

Dit zal dus de tweede fabrikant zijn samen met Corally die vandaag de dag een Pro10 kit op de markt hebben.

Uit de woorden van Jason Breiner zal ergens tussen nu en een anderhalve week de testauto klaar zijn en eind mei, begin juni de productie versie verkrijgbaar zijn...
 
Back
Top