Nou toch de moed ( en koppigheid) gevonden.
Oude motorsteun daar is de zaag in gegaan.
Tussen deel eruit gehaald , en aan de stoei met de extra die bij de set zit.
Daar wel tig copieen van getekend , stel dat ik het weer verkloot.
Ging uit voor de borstel optie, dus die op de plaat (motorsteun) gezet en pogen te koppelen.
Ging niet lukken dus, maar viel me iets op. ( kom daar zo op terug)
Het grote interweb op en zoeken hoe anderen de schroef hebben zitten.
Wat viel me op........... nergens een beeld van hoe de schroef zit,
Ook niet in de bouw beschrijving.
Als men uitgaat hoe de motor staat en dan de as door trekt staat de schroef naar onder gericht.
En dat maakt dus het verschil bij de koppeling van de motoras.
Dus meten en andere motorsteun maken, waarbij de motor lager komt te liggen.
Dit is dus het verschil van hoogte met de grote of kleine motor.
Zal straks wat plaatjes maken van het gebeuren.
De nieuwe motorsteun is nu ook wat dikker, en aan het drogen.
Als men berekening klopt, zou ik toch de brushless erin kunnen zetten.
Zitten ja geen gaten in.

en hij ligt veel lager, en kan de hoek aanpassen.
Deze komt tussen het originele U profiel te liggen die ik nu ook kan aanpassen voor of achter schuiven.
Eerst zien waar ik uitkom anders kan er nog een extra plaat gezet worden voor de stevigheid.
Zo nu frisse neus halen tis een keer droog.