Hallo allemaal,
Ben nu een paar dagen bezig met het installeren van een kk multicopter v5.5 maar krijg een en ander niet goed werkend....
De zender die ik gebruik is een futaba 4EX.
Nu het vogende werkt niet zoals het zou moeten.
Als ik de throttle (chl 3) openzet op 1/4 gaan er maar 2 moteren draaien, motor 1 en 4.
Als ik dan de elevator naar voren zet gaan de beide motoren uit.
Geef ik dan meer throttle dan gaan wel alle 4 de motoren draaien.
Dit gaat niet werken omdat dit een center stick is.
wat ook niet goed gaat is de manier om de kk bord te "armen"
als ik de functie "center stick" gebruik op kk bord dan krijg ik het kk bord niet in de "arm" functie.
Dit lukt alleen als ik de elevator naar voren druk en dan "center" op kk bord instel.
Ben bezig geweest met kanalen omwisselen, kanalen in reverse zetten alles wat ik doe blijft hetzelfde alleen zit dan de functie op een ander kanaal.
Heb toch nieuwe firmware geprobeert ook al had kk bord de nieuwste firmware.
heb kk bord al een paar keer opnieuw geinstalleerd volgens de beschrijving, maar de fout blijft.
Wie o wie kan mij uitleggen wat ik moet doen, ik kom er in iedergeval niet meer uit.
Ben nu een paar dagen bezig met het installeren van een kk multicopter v5.5 maar krijg een en ander niet goed werkend....
De zender die ik gebruik is een futaba 4EX.
Nu het vogende werkt niet zoals het zou moeten.
Als ik de throttle (chl 3) openzet op 1/4 gaan er maar 2 moteren draaien, motor 1 en 4.
Als ik dan de elevator naar voren zet gaan de beide motoren uit.
Geef ik dan meer throttle dan gaan wel alle 4 de motoren draaien.
Dit gaat niet werken omdat dit een center stick is.
wat ook niet goed gaat is de manier om de kk bord te "armen"
als ik de functie "center stick" gebruik op kk bord dan krijg ik het kk bord niet in de "arm" functie.
Dit lukt alleen als ik de elevator naar voren druk en dan "center" op kk bord instel.
Ben bezig geweest met kanalen omwisselen, kanalen in reverse zetten alles wat ik doe blijft hetzelfde alleen zit dan de functie op een ander kanaal.
Heb toch nieuwe firmware geprobeert ook al had kk bord de nieuwste firmware.
heb kk bord al een paar keer opnieuw geinstalleerd volgens de beschrijving, maar de fout blijft.
Wie o wie kan mij uitleggen wat ik moet doen, ik kom er in iedergeval niet meer uit.