kunstgras MAC vlijmen

NOOOOOOOOO!

treehouse-of-horror-ii1.png

Nu de echte offroad van Stokrooie ervantussen is zou ik het echt spijtig vinden als Vlijmen astro zou worden!

gaat er dan in elk geval goedkoper op worden qua banden .
want dat sleet daar gelijk de pest.
dus ben er zeker geen tegen stander van .
al moet het van mij nu ook geen 100 percent kunstgras baan worden .
Vond het zoals op het EK vorigjaar ook best lollig , met zo ook een reeks bochten in klei gelaten en de rest in kunstgras.

Beetje jammer dit. Nu is mvb nog de enige. Anders moeten wij ook maar tapijt nemen. Dan wordt heel het bnk gewoon op tapijt.

en 1 gras dan

GOOI ER ZAND IN PLEASE PLEASE ! als er dan zoveel kunstgras is moet er variatie zijn in de grip van de circuits. Kampenhout evenaren lukt toch niemand hihi :-)

snap het probleem eigenlijk niet.
maakt alles simpeler voor zowel de piloten als de club.
de club minder onderhoud plus dat na het bnk de piste niet helemaal is afgebroken.
en voor de piloten weer veel minder soorten banden en gemakkelijker een setup te vinden.
is dus een voordeel voor iedereen , of zie ik dit verkeerd .
rijd ook wel eens graag op zand en klei maar het is zeker geen must.
en wie zecht dat het allemaal kunstgras word .

Is het ook niet maar wel een beetje eentonig. Met steeds de zelfde ondergrond. Dan zouden we ook van alle clubkampioenschappen in Kampenhout een bnk kunnen maken:P Gelukkig dat Vlijmen dan ook nog op echt gras is en mvb op dirt. En de rijders van mvb hebben een nadeel op het Bnk vergeleken met de rijders die bijna elke week op tapijt rijden. Nu hebben ze maar 1 Bnk om op de ondergrond te rijden die ze gewend zijn

. En de rijders van mvb hebben een nadeel op het Bnk vergeleken met de rijders die bijna elke week op tapijt rijden. Nu hebben ze maar 1 Bnk om op de ondergrond te rijden die ze gewend zijn[/QUOTE]

euuuuu weet niet en hoe zit dat dan nu met de leden van de andere clubs die geen zand gewoon zijn .
die hebben dan nu ook een nadeel MVB dus zie het probleem niet.
en bij mijn weten zijn er niet veel leden van MVB die het bnk rijden . de meeste rijden enkel op hun eigen club mee . zo als ook de meeste van charleroi.
er zijn landen die zo goed als altijd hun wedstrijden op kunstgras doen en die piloten zagen er ook niet op als ze dan al eens op zand moàeten gaan spelen .
dus nog eens zie het probleem niet . en vind het aan de clubs om te beslissen wat en hoe er gebeurd (en hun leden ) .
als dit gebeurd en toch doorgaat heeft het voor de BNK piloten alleen maar voordelen en geen nadelen.

Haha fout vriend;)
Want er is dus maar 1 dirt baan. Dus de leden van die ene baan die hebben een nadeel op meerdere bnk's. En de gene die elke week op tapijt rijden die hebben maar een nadeel op 1 bnk. dus is het nadeel groter bij de Mvb rijders dan bij de andere;)

en tuurlijk vind ik dat de leden van vlijmen het zelf moeten bepalen.
Wij geven alleen maar onze mening. net als jij

Laatst bewerkt door een moderator:
ik snap de mensen van vlijmen maar al te goed... als je na elke wedstrijd je hele baan moet renoveren... kruipt volgens mij ongelofelijk veel tijd en moeite in... Maar voor de mensen die persé op klei willen rijden; feel free om elke keer af te komen om de baan te onderhouden é :)

Back