GJ, als jij echt van mening bent dat ik niks bijdraag vraag ik mij af waarom ik met jou in een team op een WK zou willen staan.
Ik ben naar het WK gegaan voor Nederland in 2008 in mijn eentje omdat niemand anders mee wilde of mij wilde helpen. Ik schrijf elke dag dingen op de forums om mensen te helpen en ik wind geen doekjes om de problemen die ik tegenkom als een echte Nederlander. Ik ben de tel kwijt van het aantal mensen die ik heb geholpen hun weg te vinden in de klasse, zowel in Nederland dan wel over de hele wereld.
Veel plezier op het WK.
Ik ben naar het WK gegaan voor Nederland in 2008 in mijn eentje omdat niemand anders mee wilde of mij wilde helpen. Ik schrijf elke dag dingen op de forums om mensen te helpen en ik wind geen doekjes om de problemen die ik tegenkom als een echte Nederlander. Ik ben de tel kwijt van het aantal mensen die ik heb geholpen hun weg te vinden in de klasse, zowel in Nederland dan wel over de hele wereld.
Veel plezier op het WK.
OK,
seizoen Formule 1...
We rijden 17 wedstrijden en daarna doen we even 10 rondjes om te kijken wie er wereldkampioen is.
Schaatsen.. sven kramer schaatst het hele jaar op nummer 1.
Dan even 1 kwalifikatiewedstrijdje om te bepalen wie er naar het WK mag... goh, en dan is ie ineens ziek, jammer van dat hele jaar.
tja, en wat ze in de USA doen, dat moeten zij weten, ze bouwen ook Hummers, dat is ook niet helemaal normaal.
En over vorige jaren.. hoe kan je je kwalificeren als er geen wedstrijden zijn?
Als de hele klasse niet bestaat.
Dat is dus ook en non-argument.
Mensen die zich het hele jaar inzetten voor F5B in Nederland, dus proberen elke wedstrijd te vliegen, die dragen wat bij, dus hebben recht op een plaats naar het WK als ze als ze een goed overall resultaat neerzetten.
Dat er dan even iemand 46 rakken komt vliegen en de plaats afpikt, dat is pas oneerlijk.
Maar misschien zie ik het verkeerd.
Ik zie deelname aan het WK als het gevolg van een jaar inzet en goed vliegen, niet als een doel om even snel de titel te en dan stoer te mogen doen op het wk.
Je vertegenwoordigd nederland, niet alleen in prestaties maar ook als persoon en we moeten als nederlanders trots en blij kunnen zijn op die persoon..
GJ