Kyosho 1:8 Inferno Mp7,5 met electrisch motor

Het is in het begin soms wat verwarrend, ik ben er ook geen expert in. Maar wel eens nuttig om de basis proberen te begrijpen van voltage,stroom enz. Een esc van 150A kan 150A piek aan, kortstondig. Ik heb graag wat overschot indien mogelijk. Dus een 150A op 4s lijkt me heel veilig. 50c lijkt me ruim voldoende. Maar met wat je nu besteld hebt,kun je zeker weg. Gewoon de rijtijd zal een beetje beperkter zijn.
 
Ezrun 150 ampere en 2200kv

upload_2023-11-2_22-2-1.jpeg
 
De electro-mount staat op min oude chassis. Ik moest eer proberen op de Aude chassis omdat ik een gaatje moeten boren. Ik wil offenen op de oude chassis.

.
upload_2023-11-3_13-9-53.jpeg


upload_2023-11-3_13-10-20.jpeg
 
Gloednieuwe suspention arms.

Het is misschien niet nodig geweest om deze aan te schaffen, maar de auto moet wel zo goed als nieuw zijn. Toen ik de auto op de marktplaats kocht, waren deze erg vies en zagen er versleten uit op de foto's.

Ik kocht ze voordat ik mijn auto kreeg

Er ontbraken heel weinig onderdelen zoals seegerringen en shims dus die is ook besteld.




upload_2023-11-4_12-30-36.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Inferno MP9 electrisch heeft kruiskoppelingen op alle aandrijfassen. Dat moet betekenen dat het goed is.
Maar het is maar aan één kant.

Het zal spannend zijn om degene te proberen die ik heb gekocht en die aan beide uiteinden kruiskoppelingen hebben.



upload_2023-11-4_20-48-10.jpeg
 
Omdat het chassis flink flext en bij jumps en landen ook makkelijk even doorbuigt moet het aan 1 kant schuifbaar zitten. Daarnaast moet een differentieel makkelijk eruit te halen zijn voor aanpassingen en onderhoud.
 
Omdat het chassis flink flext en bij jumps en landen ook makkelijk even doorbuigt moet het aan 1 kant schuifbaar zitten. Daarnaast moet een differentieel makkelijk eruit te halen zijn voor aanpassingen en onderhoud.

Ook met de assen die ik heb besteld is er geen probleem.

Een as bestaat uit twee assen die in en uit schuiven als het chassis flink flext..
De assen hebben dus nog steeds vrije beweging, ook al zijn er aan beide uiteinden kruiskoppelingen.

LOOK: "Steel U-joint slider half shaft"

upload_2023-10-27_17-14-36-png.558395
 
Laatst bewerkt:
Ik had dit auto 25 jaar geleden.

Ik wil deze klassieker nabootsen als elektrisch model, dus ik dacht om stickers voor Turbo Inferno te plakken en dezelfde kleuren te hebben.
De velgen van mijn auto en de vleugel zijn vrijwel precies hetzelfde.

Er zijn gereproduceerde stickers beschikbaar.


upload_2023-11-5_17-48-59.jpeg
 
om een elektrische Turbo Inferno na te maken heb ik deze dingen nodig:


Ik heb nieuw wielen nodig. Deze velgen van Thunder Tiger past.
En de banden past.
Er zijn ook gereproduceerde stickers beschikbaar.
upload_2023-11-5_20-35-23.jpeg


upload_2023-11-5_20-35-39.jpeg


En met de juite stickers

upload_2023-11-5_20-37-43.jpeg


upload_2023-11-5_20-40-57.jpeg
 
Het wordt een Turbo Inferno MP7.5

De spoiler heb ik in dezelfde groene kleur gespoten als de carrosserie.
De spoiler is oud en heeft door de jaren heen veel kleur verloren.
Ik heb hetzelfde lakje gebruikt om het 100% perfect te krijgen.
Nu heb ik een blanke lak die aan het drogen is en deze moet glanzend gepolijst worden met autopoets.
 
Laatst bewerkt:
De spoiler moet glanzend gepolijst worden met autopoets.
 

Bijlagen

  • upload_2023-11-5_22-8-58.jpeg
    upload_2023-11-5_22-8-58.jpeg
    287 KB · Weergaven: 84
Back
Top