ja, ja. Je hebt zeker gelijk.
Kun je het thema nu veranderen?
Ik ben niet op het forum om te discussiëren, maar ik heb recht op mijn eigen mening.
Zoek even de betekenis van een forum op, het is juist een plek om te discuseren en tuurlijk heb je een recht op een mening als je ook die van de anderen respecteert.
Overigens nog een aanvulling op je bewering dat die assen in Amerika gemaakt worden.... Ik zeg niet dat het niet zo is, ze kunnen daar best wel wat. Maar ik ken genoeg Amerikaanse RC merken die beweren dat hun producten in de US gemaakt worden maar uiteindelijk gewoon bij een Chinees worden ingekocht. Maar omdat Amerikanen zo chaufinistisch als de pest zijn wordt dit vaak gebruikt om de verkoop te stimuleren.
Wat betreft je Quickrun set. Quickrun is de low budget lijn van Hobbywing. Het zal wel met minder specs componenten in elkaar zijn gezet om de kosten te drukken, of dat het minder goed maakt.... nee, denk ik niet. En nogmaals, leuk dat je het op Aliexpres wilt kopen maar let ook even op je garantie. Niet dat je het nodig zult hebben maar mocht het wel zo zijn zal een afhandeling lastiger worden en gezien de verzendkosten je voordeel van aanschaf geheel teniet zal doen. Ik had je al gevraagd om dit geen Aliexpress aanprijs topic te laten worden.