Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
1 wat zegt je Esc?
2 heb je plaats op je chassis voor 2 accu's?
Zoals ik al eerder heb gezegd, heb ik kennis van nitro-auto's, maar ik ben niet zo goed met elektrische auto's.1 wat zegt je Esc?
2 heb je plaats op je chassis voor 2 accu's?
De accu's kan je gebruiken als ze zeker die 60C kunnen leveren. De C-waarde wordt nog wel eens overdreven. En denk je dat die T-stekkers gaan passen op de XT60 stekkers op de regelaar?
Misschien moet je met al je onwetendheid gewoon eens naar een winkel gaan waar ze je alles kunnen adviseren, leveren en bij problemen je ook weer terug kan.
De accu's kan je gebruiken als ze zeker die 60C kunnen leveren. De C-waarde wordt nog wel eens overdreven. En denk je dat die T-stekkers gaan passen op de XT60 stekkers op de regelaar?
Misschien moet je met al je onwetendheid gewoon eens naar een winkel gaan waar ze je alles kunnen adviseren, leveren en bij problemen je ook weer terug kan.
Heb je al velcro straps?
Mag Ik deze gebruiken? 14,8 volt battery en een splitter? 60-120C
https://www.toemen.nl/product/gens-...xxas-stekker-traxxas-x-maxx-8s-traxxas-xrt-8s
A splitter like this?
Bekijk bijlage 558009
Let even op de maatgeving, met name de lengte. Traxxas accu's zijn hier anders in.
Stekker op stekker op stekker is vragen om verliezen, ik zou geen verloopjes gebruiken.
En een splitter heb je niet nodig als je regelaar al 2 stekkers kent. Is dat overigens een splitter voor serie of parallel?
. En denk je dat die T-stekkers gaan passen op de XT60 stekkers op de regelaar?