Kyosho alpha met gx 15 moter

Voor en achter diff apart? Aandrijving met snaren? Let ook op met steentjes..

Maar zolang hij nog gewoon werkt aan de voorkant is het niet erg.

Ik heb even in de manual gekeken en de basis afstelling is 1.5 slag open. Dus met je 2.5 slag zit je behoorlijk rijk!

Met vriendelijke groet.

Mark
Oke mark
Bedankt ga ik zo weer even veder vechten
Weet iemand toevallig in de buurt van gouda /Alphen aan den rijn waar in nitro kan kopen

Heefd iemand hier een trekstarter voor een gx15 moter die ik kan overnemen ?

Of een tip om ze veer op ze plaats te houden veer is nog wel op gerold

pullstart6_1.jpg

Rechts in het midden blijft mijn veer niet zitten kan niet echt duidelijke video hier over vinden

Mooi he zo'n technische hobby?
Soms moet je inventief zijn om het op te lossen, in jouw geval zal je met een punttangetje het eindpunt van die veer wat moeten verbuigen om er voor te zorgen dat die vergrendeld blijft zitten.

Mooi he zo'n technische hobby?
Soms moet je inventief zijn om het op te lossen, in jouw geval zal je met een punttangetje het eindpunt van die veer wat moeten verbuigen om er voor te zorgen dat die vergrendeld blijft zitten.

Dit is nu wel gelukt bedankt voor je tip
Maar het motertje loopt nu wel maar loopt erg hard en wordt heel heet

Wat zou dit kunnen zijn

Kan ook oud vuil zijn wat verbrand en dat dat juist wat rook geeft. Anders alle schroeven van je koelkop nalopen en aandraaien.

M.v.g. Mark

Deze motoren kunnen heet worden, zo heet dat zelfs de onderse koelribben van het blok paars verkleuren. Inderdaad wat vuil of een lekje bij de uitlaat waardoor er wat vuile olie op de onderste ribben komt zal snel wat rook geven.

Back