Beste,
Ik heb me een Kyosho Inferno angeschaft. (2dehands in prachtige staat)
Ik probeerde hem te starten maar nee hoor.
Na lang tijd prutsen kreeg ik hem toch aan de praat. Maar hoe ofwat weet ik niet.
Veel aan de schroefjes draaien en gas half open, dan ging ie. Maar dan fatsoenlijk afstellen ging bijna niet.
Wielen draaide heel hard, servo op neutraal gezet maar draaide nog redelijk hard en rookte heel veel.
Daarna wat proberen te spelen met de afstelling maar het lukte me niet.
Toen ik hem redelijk stationair kon laten draaien, en beetje gas gaf... Viel hij uit.
Ik krijg hem niet meer aan de praat.
Ik weet niet wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe, iemand enkele tips ( en ja ik heb al veel topics gelzen ).
Kyosho Inferno 7.5
10% nitro (volgens verkoper reed hij daar op)
1500mah gloeiplug.
trekstarter.
Iemand mij aub helpen, heb alles geprobeerd maar lukt me niet, ben trouwens een beginner!
Graag zou ik hem van het weekend aan de praat krijgen, had afgesproken om op een parcours te rijden.
Wie mij helpt zal ik eeuwig dankbaar zijn!
Ik heb me een Kyosho Inferno angeschaft. (2dehands in prachtige staat)
Ik probeerde hem te starten maar nee hoor.
Na lang tijd prutsen kreeg ik hem toch aan de praat. Maar hoe ofwat weet ik niet.
Veel aan de schroefjes draaien en gas half open, dan ging ie. Maar dan fatsoenlijk afstellen ging bijna niet.
Wielen draaide heel hard, servo op neutraal gezet maar draaide nog redelijk hard en rookte heel veel.
Daarna wat proberen te spelen met de afstelling maar het lukte me niet.
Toen ik hem redelijk stationair kon laten draaien, en beetje gas gaf... Viel hij uit.
Ik krijg hem niet meer aan de praat.
Ik weet niet wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe, iemand enkele tips ( en ja ik heb al veel topics gelzen ).
Kyosho Inferno 7.5
10% nitro (volgens verkoper reed hij daar op)
1500mah gloeiplug.
trekstarter.
Iemand mij aub helpen, heb alles geprobeerd maar lukt me niet, ben trouwens een beginner!
Graag zou ik hem van het weekend aan de praat krijgen, had afgesproken om op een parcours te rijden.
Wie mij helpt zal ik eeuwig dankbaar zijn!