Zoals al geschreven de wielen zijn van Ansmann en afkomstig van Conrad. De 5-spaaks wielen die ik eerder op de foto heb staan zou ik niet adviseren. Ik heb deze retour gestuurd omdat het hier om twee verschillende producties ging. Een set (nieuwe productie) was met 37mm (moet 41mm zijn) toch te smal.
De Lipo’s heb ik in deze auto nog nauwelijks getest. Het ziet er naar uit dat het voltage bij volle belasting verder dan wenselijk wegzakt. De beveiliging heb ik 3.5volt staan en deze slaat nu wel in. Ik heb hem nu lager gezet, maar niet meer gereden. Dit wordt nog vervolgt.
Echter in mijn Losi DT, deze auto is een stuk lichter, werkt het perfect en kan ik het voor die prijs zeker aanraden. Natuurlijk zijn er ook dan betere, maar dat staat niet in verhouding met de prijs. Zeg maar 4x zo duur levert 15% meer vermogen op. Voor wedstrijd rijders is dat natuurlijk dan wel belangrijk, want hier maak je het verschil mee.
Zodra ik meer tijd heb en de nieuwe Lipo’s zijn binnen ga ik verder met testen. Ik heb dan hopelijk ook een vermogens meter waarmee ik het ook in cijfer kan uitdrukken.