Kyosho inferno MP7.5 Porsche 911 custom

De wielbasis paste niet op de onroad-carrosserie, dus heb ik offroad-buggywielen gemonteerd en de carrosserie ingekort, zodat ik de wielbasis op de carrosserie kon aanpassen. De auto kreeg een grotere bodemvrijheid en offroad banden, waardoor mijn auto een rallyauto werd in plaats van een asfaltauto.

upload_2025-4-15_13-57-54.jpeg

upload_2025-4-15_13-58-17.jpeg

upload_2025-4-15_13-58-41.jpeg

upload_2025-4-15_13-58-59.jpeg

Vandaag heb ik voor het eerst een echte proefrit met de auto gemaakt. Hij is sneller dan alle nitro-auto's die ik ooit heb bestuurd.
Er zit geen automatische transmissie in, maar de motor is een Hobbywing Ezrun met 3300kV en de ESC is ook een Hobbywing met 150 ampère.
Ik neem aan dat de topsnelheid 80-100 km/u is.

Dit beest is echt razendsnel.

Mijn auto accelereert zo snel dat de voorwielen ongeveer 10 cm van de grond komen als ik vol gas geef.
En dat terwijl er een middendifferentieel in zit.

Ik ga asfaltwielen kopen voor een auto op schaal 1:7.
17mm hex.
Doorsnede van 103 mm.
En dan ik wil Zwart velgen.

Laatst bewerkt:
Ik denk deze wielen wordt mooi. Die zijn 7mm groeter dan Kyosho 1:8 wielen en zijn bedoelt voor schaal 1:7. Maar die zijn minder dan de wielen ik nu heb.

1.jpg

Ik ben bezig met het bouwen van een rolbeugel op mijn Inferno Carbon racer.Het is niet de eerste keer dat ik Lego Technic gebruik om onderdelen te maken. Het plastic is flexibel en toch sterk.De gaten in de technic beams zijn 4,6 mm groot, waardoor het perfect past en met 4mm schroeven vastgeschroefd kan worden. Ik heb gaten in het carbon chassis geboord en de beugel met 4 schroeven bevestigd.Het plan is om aluminium buizen te kopen die aan de rolbeugel worden bevestigd en deze beter ondersteunen.

4.jpg

3.jpg

2.jpg

3.jpg

Back