Kyosho inferno MP7.5 Sports 3

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Pietvelaers, 13 jul 2007.

  1. iron maiden

    iron maiden Guest

    oke nu heb ik een GROOT probleem , mijn koord is erafgegaan terwijl hij nog niet afgesteld was , ik denk niet dat hij er niet is afgebroken maar gewoon afgegaan




    hrt is al nie meer nodig , ga het morgen laten maken !
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2009
  2. Rhumor

    Rhumor

    Lid geworden:
    11 aug 2008
    Berichten:
    175
    Locatie:
    Utrecht, De Meern
    Heb deze auto vanochtend gekocht, al was het geen readyset zoals vermeld wordt. Alles hangt nu aan de lader en morgen proberen dan maar :)
     
  3. iron maiden

    iron maiden Guest

    rijd lekker hoor maar heb nu een ander probleempje , mss is dit normaal tijdens de rodage periode ? maar euhm ookal geef ik geen gas , mijn auto geeft altijd wel een beetje , om elke hoek dus altijd remmen en remmen blijven induwen ! kan ik dit verhelpen ? of moet hij nog afgesteld worden ?
     
  4. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Sticky: het-afstellen-van-een-carburateur-van-een-model-race-auto

    Geen dank
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  5. froggy

    froggy Guest

    ik wil er mischien ook een gaan kopen
    maar ben nog aan het twijfelen
     
  6. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Das mooi, weer zo'n mooie toevoeging aan dit topic:?
     
  7. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Tis maar ff dat wij het weten :rolleyes:
     
  8. tegomi

    tegomi

    Lid geworden:
    3 sep 2009
    Berichten:
    76
    Is dit een betrouwbare auto en is er makkelijk aan onderdelen te komen?
    Heb namelijk een hele scherpe aanbieding gezien van deze wagen
     
  9. Jeroen vh.

    Jeroen vh.

    Lid geworden:
    29 jan 2008
    Berichten:
    383
    Locatie:
    nederland heerlen
    Ik heb hem nu ook al een tijdje,en vind het een goede betrouwbare auto en bijna niet kapot te krijgen.
    Met de nadruk op bijna;)
    Mijn neef reed (best hard) tegen een stoeprand aan waardoor de aandrijfas een beetje krom is ik heb nu een nieuwe besteld op ebay daar ben ik nu al een tijdje op het wachten ben(kan maximaal 4 weken duren.
    Je kan de onderdelen ook in een modelbouwwinkel in NL kopen alleen meestal hebben ze het niet op voorraad en het is belachelijk duur.

    Hoe dan ook het is wel een goede keuze
     
  10. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Als jem gebruikt waar die voor bedoeld is, dus offroad. Dan zul je niet zo gauw een stoeprandje tegenkomen denk ik ;) en is ie indd. niet kapot te krijgen. Een supergoede keuze denk ik. Ook de service die je van Kyosho krijgt is gewoon echt super goed.

    Kijk wel uit dat je niet een US sports "1" koopt, die met de blauwe gxr28 motor. Deze gaat namelijk niet lang mee in een offroad model. De blauwe .21 en de nieuwe zwarte .21 en .28 zijn wel prima motoren volgens mij.
     
  11. Michael16tsx

    Michael16tsx

    Lid geworden:
    12 mrt 2009
    Berichten:
    2.815
    nee ik heb ook de sports 3 en die motor was echt niks, heb het ook van meerdere gehoord. onderin de toeren is ie erg lui zegmaar.

    mijne leeft ook helaas niet meer (1 maand, toen drijfstang door midden gebroken)

    Auto's van kyosho zijn erg goed, maar de motoren vind ik persoonlijk minder.
     
  12. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Ik wil niet vervelend doen hoor en misschien is het indd. ook een slechte motor. Maar als ik jouw verhaal zo lees, dan krijg ik het idee dat er bij jouw wat aanliep (koppeling/rem/enz..) waardoor de auto moeilijk op toeren kon komen en er dus continue erg veel spanning op je drijfstang stond waardoor die uiteindelijk is geknapt ...
     
  13. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    De kyosho koppelingen zijnknaak, met 1 grote veer eromheen, vervangen door een 2 schoens exemplaar met 2 losse veren, liefst composiet, en ding heeft toch ineens power... Ik heb het met een maat zn dst ook gedaan, had ook weinig koppel onderin, ach, dat leek zo, andere koppeling erop, en weg was het probleem...
     
  14. Michael16tsx

    Michael16tsx

    Lid geworden:
    12 mrt 2009
    Berichten:
    2.815
    ok, als dat zo is is er al een hoop opgelost.
    maar helaas is die van mij al overleden dus het is wat dat betreft toch al te laat haha.

    ben alleen nog aan het kijken voor een vervanger, zal helaas volgend voorjaar worden omdat het nu te koud gaat worden.
     
  15. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Ik zat indd. met die koppeling in het hoofd ja. Als je die zou overzetten op een andere .21 motor heb je waarschijnlijk hetzelfde resultaat, geen power onderin indd. Op de .28 geven ze dit probleem overigens niet. Die hebben genoeg torque.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  16. iron maiden

    iron maiden Guest

    0

    kan je met een kyosho niet in de winter rijden mss ?
     
  17. svendc

    svendc

    Lid geworden:
    28 apr 2007
    Berichten:
    213
    Locatie:
    Herzele
    nu al te koud gaat worden man, de tijd dat jij auto's verslijt kan je er nog 3 kopen, tegen wanneer het 'echt' koud wordt

    grapje

    hehe
     
  18. iron maiden

    iron maiden Guest

    wat is het bereik van deze auto ? deze heeft bij mij bijna een accident veroorzaakt omdat ik niet meer gas kon geven of remmen!!!! !


    20 m ofzo en ik raak de conntrole kwijt , heeft dit een oorzaak ? :s
     
  19. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Dat je geen controle over je auto meer had kan meerdere oorzaken hebben gehad, maar ik gok dat je batterijen leeg waren. ;)

    Om in het vervolg een "accident" te voorkomen raad ik je aan een failsave op je wagen te installeren.
     
  20. iron maiden

    iron maiden Guest

    de batterijen waren inderdaad leeg maar dan zou ik het hier niet posten hé ,

    is een failsave , als hij niets hoort of hij staat af , dat hij dan automatisch afslaagt ?


    en heb het getest , daarna opgezet , paar keer gas geven (natuurlijk tegen een muur gezet zodat er niets gebeurt) en vanaf ik een 20 - 30 tal meter verder ben , blijft hij gas geven , ik kom dichter , het stopt

    kost een failsave veel ??
     

Deel Deze Pagina