Kyosho inferno MP7.5 Sports 3

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Pietvelaers, 13 jul 2007.

  1. iron maiden

    iron maiden Guest

  2. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Hier kan ik niks van maken Iron. Gaarne even wat duidelijker ...

    Enne, dat is geen failsave. Das een snelheidsregelaar voor een electromotor geloof ik.
     
  3. iron maiden

    iron maiden Guest

    er staat wel dat het een ingebouwde failsave heeft ... waarom zou het niet werken voor servo's ? ken jij een (Belgische liefst) winkel of site waar ik er een kan kopen ? mss andere kristallen insteken ?
     
  4. iron maiden

    iron maiden Guest


    ik zal morgen nog eens proberen en andere pillen van 2 500 insteken ipv 800 want dat zijn kutbatterije ( moet ik wel nog pakske gaan kopen :( - )
     
  5. iron maiden

    iron maiden Guest


    ik zal eens proberen met alkaline batterijen van 1. 5 volt ipv 1.2
     
  6. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Een regelaar is eigenlijk een soort van gasservo voor een elektro motor, deze regelt de hoeveel heid snelheid die de motor moet maken zoals de servo dat doet bij de carb van een brandstof motor.

    20 meter bereik is gewoonweg te weinig, ook al is het een goedkoop zenderset. 60 meter moet toch wel haalbaar zijn. controleer alles ff, antenne, batterijen. Geef ook eens wat meer info over wat voor zender en/of wat voor batterijen/accupacks je gebruikt
     
  7. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Ik gebruik zelf een failsave van Ansmann. Deze kan je bestellen bij de conrad. Linkje gaat ff niet lukken. Maar je kan ze bij alle modelbouwwinkels en online shops wel krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  8. iron maiden

    iron maiden Guest

    heb gwne "protech 800 mah en 1.2 volt" pillekes , morgen eens met verse alkalines proberen of het daaraan ligt , mn vriend kent iemand , heeft een ontvanger voor vliegtuigen (normaal) en zijn bereik is 600 meter
     
  9. iron maiden

    iron maiden Guest


    stuur aub een andere link , niet je winkelwagen


    bedoel je dit ?

    [​IMG]
     
  10. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Jep, bingo.
     
  11. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Het beste kun je oplaadbare batterijen nemen voor zender en een accupakket voor in de ontvanger. Voor zender gebruik ik zelf de 2500mah en voor de ontvanger 6v 1600mah humpack.

    Zou je niet aanraden om ontvanger/zender te gaan gebruiken voor je auto, deze is 35mhz en is voor de vliegtuigen gereserveert. Neem dan 40mhz fm zenderset. Kijk ook eens wat je nu hebt am of fm
     
  12. iron maiden

    iron maiden Guest

    zij ik niet dat mn vriend (zijn vriend) dat had ? ik ga nu niet veel geld meer uitgeven , moet nog wat voor gaan werken :) alleen voor die batterijen maaar die zijn fantastisch duur hé ? die van mij zijn "VARTA" 's , super goede pille maar 5 euro / stuk
     
  13. iron maiden

    iron maiden Guest

    ik weet het niet jij zult er meer van kennen , allersziens ik heb het model nr° KY-3HS van kyosho PERFEX
     
  14. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Even een ideetje: Heb je de antenne van je zender wel uitgetrokken als je gaat rijden? :rolleyes:
     
  15. iron maiden

    iron maiden Guest

    DOOOOOOOOOOOMMME vraag
    natuurlijk heb ik dat gedaan , ( dacht daarjuist dat je bedoelde dat ik hem heb uitgedraait)
     
  16. iron maiden

    iron maiden Guest

  17. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    Das normaal gesproken indd. een domme vraag ja, haha. +1 voor jou. :rolleyes:
     
  18. iron maiden

    iron maiden Guest

    zijn die batterijen goed ? die vn duracell zijn 2650 en die andere van sanyo zijn 2700 , kost het veel , de portokosten van conrad ?
     
  19. Superpikkie

    Superpikkie

    Lid geworden:
    21 aug 2008
    Berichten:
    290
    De 8 oplaadbare batterijen voor je zender zou ik gewoon bij de ALDI in de buurt kopen. Die zijn goed en erg goedkoop. In je auto zou ik voorlopig gewoon met 4 gewone 1,5V batterijen blijven rijden totdat je een 6V humpack en lader hebt gekocht. Deze kun je dan mooi samen met de failsave bij conrad bestellen.

    Verzendkosten zijn boven de 20 euro gratis bij Conrad, als je met ideal betaald (internet bankieren).
     
  20. iron maiden

    iron maiden Guest

    er is geen i deal in begie en heb nog 12 duracell pillen liggen (verse ) kostten 9 euro
     

Deel Deze Pagina