L.Collari XS400

• Topicstarter Topicstarter KOD_racer
  • Startdatum Startdatum
Och zoveel mensen zoveel mensen, Maar vind het raar dat er zoveel verschillende prijzen circuleren op het internet, Om over de verschillende reviews maar te zwijgen, ook is er bij TWF8 geen review te vinden is terwijl die gasten toch altijd de meest gangbare wedstrijd spullen uit proberen, ook de prijsverschillen tussen de leverancier en dealer. Om maar te zwijgen over het feit dat er gezegd wordt dat de Collari motoren die als basis de sirio hebben minder zijn, terwijl een aantal postings hierboven wordt gezegd dat de "nieuwe" motoren van collari gebaseerd zijn op diezelfde sirio motoren. ( of heb ik t nu verkeerd begrepen :?: ) Des al niet te min blijf ik maar bij de motoren waar ik het vertrouwen en ervaringen mee heb. Het wordt eens tijd dat er wat beter verschillende merken te verkrijgen zijn hier in Nederland.

henkw zei:
Het valt mij in ieder geval op dat de mensen die zelf ervaring hebben met de collari xs400 erg positief reageren over de prijs en prestaties.

Een aantal opmerkingen vallen voor mij onder het sociale werkplaats niveau. Heb je daar ook internet Nismo ?

Gek trouwens dat de beheerder je zomaar laat blaten.

Tja ach henkw, het gaat hier over xs400 motoren, veel pr in de richting van een bepaalde partij en over een zogenaamde test. Er komen hier nu eenmaal veel mensen met veel kennis, we zien daarnaast ook veel groentjes die ineens wat te melden hebben.

Jaap heeft aangegeven het blokje te gaan testen, ik zeg hierop Great!!, eindelijk een objectieve test van een persoon die binnen de RC zeer bekend is.

Dan nog twee kleine zaken. Zoals je aan de reacties van bepaalde leden heb kunnen zien zet SD veel kwaad bloed, dit heeft zijn redenen en verleden. Daarnaast heeft iedereen zo zijn vrijheid van meningsuiting. Op de werkplaats opmerking ga ik liever niet in .... niet bepaald een volwassen opmerking.

Nou, ik heb vanmiddag mijn Sirio S12-TRP in de soep gedraaid (drijfstang gebroken bij big-end na 2liter), dus ik heb net iig de XS200 besteld en die ga ik meteen maar even reviewen, testen en vergelijken.

Bart_Banaan zei:
Nou, ik heb vanmiddag mijn Sirio S12-TRP in de soep gedraaid (drijfstang gebroken bij big-end na 2liter), dus ik heb net iig de XS200 besteld en die ga ik meteen maar even reviewen, testen en vergelijken.

Goed plan Bart_Banaan. De Sirio s12-trp is zeker een goede referentie om de xs200 mee te vergelijken. Zeker aangezien de s12-trp aanzienlijk duurder is als de xs200.

Ook fijn om te lezen dat men jouw review van deze motor zal accepteren als een objectieve test.

Overigens kan ik als bijdrage aan de review alvast meegeven dat er met de xs200 een tweede plaats is behaald tijdens de Nomac Cup in Heemstede afgelopen zondag.

Storm-discount.com zei:
Bart_Banaan zei:

Goed plan Bart_Banaan. De Sirio s12-trp is zeker een goede referentie om de xs200 mee te vergelijken. Zeker aangezien de s12-trp aanzienlijk duurder is als de xs200.

Ook fijn om te lezen dat men jouw review van deze motor zal accepteren als een objectieve test.

Overigens kan ik als bijdrage aan de review alvast meegeven dat er met de xs200 een tweede plaats is behaald tijdens de Nomac Cup in Heemstede afgelopen zondag.

Even ter illustratie: Stel de volgende motoren kosten evenveel welke zet je op je buggy bij een off road wedstrijd voor het nk?

1- R&B WS7
2 -Sirio Kanai
3- Mega Maxx
4-CMB Evo Raptor
5-Novarossi S421B
6-OZ RZB
7-JP
8-Collari XS400
9-Picco Omega

Puur objectief wat staat er op uw Buggy?????

tja, troost je Eelco je bent niet de enigste maar zolang er geen Distributeur is die flink reclame maakt zal het altijd wel een buitenbeentje blijven die SH motoren.
ik zelf heb in iedergeval connecties op gedaan in amerika, dus ik blijf lekker SH rijden.

Back