lading voor modellen in div schalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf pallets maken van echt hout wordt heel makkelijk met deze gefreesde mal

verkoper eBay

http://img41.imageshack.us/i/cncz.jpg/

Op deze manier heb tijdens mijn ziekzijn in 2006, 400 pallets gamaakt, hierdoor worden alle palllets mooie gelijk en bovendien kan je snel werken !!
Alleen heb ik 2 malletjes gemaakt van hout, zodat je er 1 pallet in elkaar kan lijmen, even laten drogen, vervolgens in het 2e malletje beginnen met de volgende pallet in elkaar te lijmen, daarna kan de 1e pallet uit het 1e malletje en kan je weer verder werken voor de volgende pallet.
Zo 400x keer !

Hiervan zitten er 289 stuks op de Volvo F12 bakwagen

Laatst bewerkt:
hallo piet
sorry ik kan niks aan die prijs doen,ik kwam het tegen en ik dacht als iemand het zoekt,laat ik het maar hier plaatsen,
om de mede forummer te helpen,
als iemand er maar enkele nodig heeft is in holland een adresje wel handig,toch??!!
en mocht je er meerdere nodig hebben tja dan uw adres,
mvg markioo

Beste Markioo,

Dit is heel gewoon voor een Kamaz kijk maar naar Dakar daar doen ze niet anders, maar wel een heel gaaf filmpje

precies echt tipisch kamaz en dat is nou juist waarom wij altijd verliezen met de dakar rally
wij holanders durven gewoon niet vol gas te gaan .
heb een filmpje van de test rit met de kamaz en daar word je gewoon bang van hoe hard dt gaat en dat zie ik die domme hollanders nog niet doen

daar word je gewoon bang van hoe hard dt gaat en dat zie ik die domme hollanders nog niet doen

hoe zat het ook al weer met die domme hollander die de truck uit jou avatar bestuurde?? ging aardig hard tog ;)

maar idd. kamaz is gewoon een oer sterke truck en is ook zeker 1 van de redenen waarom ze de dakar altijd goed door komen!

hoe zat het ook al weer met die domme hollander die de truck uit jou avatar bestuurde?? ging aardig hard tog ;)

maar idd. kamaz is gewoon een oer sterke truck en is ook zeker 1 van de redenen waarom ze de dakar altijd goed door komen!

klopt maar deze hollander heeft al tijden niks meer laten zien evenals zoon lief maar wel altijd een grote mond hebben en das jammer.
ik denk dan ook dat mijn volgend model dan ook maar een buitenlandse dakar truck gaat worden dan hoef ik me ook niet te schamen voor de prestaties.
ook willen de nederlanders niet echt meewerken voor wat betreft modelbouwers

weet trouwes iemand waar er diesel motoren te vinden zijn in schaal 1/14, 1/16???
voor onder de motorkap voor een king hauler :D.

ik heb er 1 gevonden bij een vaage side en die was ook nog eens 99 dollar.
en niet echt mooi.

gr Sander.

hallo
in de oude monogram of revell 1:16 plastic bouwpakketten van de amerikanen zaten hele mooi gedetaileerde caterpillar motoren,zoek daar eens onder kits,
heb je ook gelijk mooi interier parts en chroomwerk uitlaat handgrepen luchthoorns lampen,
mvg markioo

weet trouwes iemand waar er diesel motoren te vinden zijn in schaal 1/14, 1/16???
voor onder de motorkap voor een king hauler :D.

ik heb er 1 gevonden bij een vaage side en die was ook nog eens 99 dollar.
en niet echt mooi.

gr Sander.

He Sander jazeker,

kijk hier maar eens schaal 1:12 Scania V8 620 HP en de Caterpiller ook is overigens niet goedkoop en excl. verzendkosten.:yes::yes::yes:

SCANIA V8 620 hp - 2009 620 hp2009 Fabrikant: CHINA Fabrikate: SCANIA Schaal: 1:12 Engines SCANIA V8 620 hp - 2009

MVG,

Raymond
-\8/-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back