lading voor modellen in div schalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
timmi,

dan is de DS14 tog wel wat mooier!
gave v-vorm kleppendeksel!

Hey Jordi,

die DS14 is ook gaaf hoor maar deze dateert alweer van 1969. haha.:yes:
Overigens niets mis mee hoor!

Alleen de prijs.............;)

PS, binnenkort stuur ik je weer eens een PB.:bye:

MVG,

Raymond
-\8/-

c15

wordt verkocht als 1/14,
is in werkelijkheid 1/12.
staat ook op de doos trouwens.
is in het bouwen onder de kap van een tamiya king.
is wel hoop werk en verbouwing voor nodig.
tamiya bak en motor verschuiven dan naar achter onder de cab/sleeper.
en is dan natuurlijk wenselijk dat de kap open kan kantelen,anders zie hem nog niet zitten.
hmmm wel mooi trouwens, vanaf je zender de motorkap open laten kantelen.;)

net echt

[URL="
bulldozer pushing dirt - YouTube[/URL]

Het zijn hele mooie realistische filmpjes !

Het lijkt net een echt CAT D9R Bulldozer.

Het rijden en schuiven ziet er heel natuurgetrouw uit, maar ook de machine op zich zelf ziet er hel natuurgetrouw uit vergelijkbaar met de 1:1

Laatst bewerkt door een moderator:
dat schip had het goed voor elkaar zo te zien... ik denk dat ik wel begrijp wat er fout is gegaan... wat nl wel vaker gebeurd met dit soort dingen..

De wal moet zorgen voor al het extra hijs materiaal wat nodig is voor specifieke lifts..
In dit geval had het schip van zichzelf de zware evenaar. Daar onder zijn er 2 kleinere geplaatst maar...!!!

de grote maar is altijd het opgegeven en het daadwerkelijke gewicht, daarnaast zijn vaak in apenlanden spullen aanwezig die niet of slecht gekeurd zijn MAW er is geen officiele SWL (safe working load) test bekend.. dus de heren hebben gezegd dit is goed en daarmee basta.. naja.. das dus duidelijk.. het was niet sterk genoeg..

Het had zo goed kunnen gaan als het gebruikte materiaal idd de vereiste certificaten had... en ik denk dat dat er in dit geval aan schorte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back