Hallo,
Was net even de schade van mijn crash afgelopen weekend aan het inventariseren, en viel me iets vreemds op;
Bij iedere crash controleer is altijd alle lagers, zodoende kwam ik zonet dus ook terecht bij de lagers van de bladhouders. Nu bleken alle 4 de lagers van de bladhouders rot te zijn, althans zo voelen ze. Nu heb ik er net eentje uitgeslagen, en bleek na demontage dat er niks mis is met de lagers!!! Heb dit bij de overige 3 lagers ook gecontroleerd, maar die waren ook na demontage perfect in orde!! Toen heb ik alle 4 de lagers weer terug geperst, en voelen ze weer "rot" aan. Kortom, er is in het lager te weinig radiale speling.
Duidt dit op een constructiefout van TT
Of is dit normaal?????
Was net even de schade van mijn crash afgelopen weekend aan het inventariseren, en viel me iets vreemds op;
Bij iedere crash controleer is altijd alle lagers, zodoende kwam ik zonet dus ook terecht bij de lagers van de bladhouders. Nu bleken alle 4 de lagers van de bladhouders rot te zijn, althans zo voelen ze. Nu heb ik er net eentje uitgeslagen, en bleek na demontage dat er niks mis is met de lagers!!! Heb dit bij de overige 3 lagers ook gecontroleerd, maar die waren ook na demontage perfect in orde!! Toen heb ik alle 4 de lagers weer terug geperst, en voelen ze weer "rot" aan. Kortom, er is in het lager te weinig radiale speling.
Duidt dit op een constructiefout van TT

Of is dit normaal?????