Ik heb net het hele verhaal doorgelezen.
- Volgens mij maakt de brandstof niet uit; alles wat je noemde is prima kwaliteitsbrandstof.
- vocht kan wel een probleem zijn. Of in je brandstof (omdat er vocht in de brandstof komt in de tank of in je kan), of in het vliegtuig als je hem niet gebruikt
- je zegt dat de motor rijk is afgesteld (waarom heel rijk trouwens??), maar is dat tijdens de vlucht ook zo? En op het einde van de vlucht? Controleer dus ook de afstelling op het einde van de vlucht en in verschillende houdingen van het toestel. Als je het niet zeker weet kun je ook een ervaren brandstof vlieger eens vragen tijdens een vlucht te luisteren.
Een OS46 is bullet proof zou ik zeggen; de lagers vervangen is dus prima; al is het maar om daarna uit te vogelen wat er nu toch echt aan de hand is.
Succes!
Volkert
- Volgens mij maakt de brandstof niet uit; alles wat je noemde is prima kwaliteitsbrandstof.
- vocht kan wel een probleem zijn. Of in je brandstof (omdat er vocht in de brandstof komt in de tank of in je kan), of in het vliegtuig als je hem niet gebruikt
- je zegt dat de motor rijk is afgesteld (waarom heel rijk trouwens??), maar is dat tijdens de vlucht ook zo? En op het einde van de vlucht? Controleer dus ook de afstelling op het einde van de vlucht en in verschillende houdingen van het toestel. Als je het niet zeker weet kun je ook een ervaren brandstof vlieger eens vragen tijdens een vlucht te luisteren.
Een OS46 is bullet proof zou ik zeggen; de lagers vervangen is dus prima; al is het maar om daarna uit te vogelen wat er nu toch echt aan de hand is.
Succes!
Volkert