Ik heb pas een Lama V4 2.4 GHZ met Xtreme upgrades. Extreem in de portemonee gevoeld ook maar ik vind het naar mijn idee iets aan de dure kant voor de vliegprestaties of ik moet natuurlijk niet kunnen vliegen met dat ding. Een detail is dat ie na het aanzetten een maximale vliegduur heeft van 15 minuten. Die 15 minuten ben ik bezig dat apparaat met die trimmers uit te lijnen in de lucht. Soms red ik dat niet alleen met de trimmers en moet ik ook de gain schroef verstellen omdat ie blijft trekken naar een kant. Wanneer ik dan eindelijk de knoppen los kan laten en ie stil hangt in de lucht zijn de batterijen alweer leeg. Ik heb 4 Xtreme accu's dus ik vervang de lege maar de uitlijning begint weer opnieuw. Overigens, dat ie uiteindelijk stil hangt in de lucht is maar 3 tellen en dan moeten de handen weer snel aan de knoppen. Zijn mijn eisen te hoog om te verwachten dat ie langdurig stil blijft vliegen op een punt? Als ik die reclame video's bekijk op het Internet zie ik hoe de 'Lama v4' stil, heel mooi keurig en netjes vliegt. Ik heb dan zeker een kamer van 3 meter bij 3 meter nodig om niet continu te staan stressen om maar niet van netjes landen te spreken. Onder stoelen door en door kleine openingen vliegen kan ik mij (nog) niet voorstellen. Wat betreft niet op hoogte blijven hangen heb ik niet zo een probleem mee... Al zou dat wel beter kunnen. Wat zuiverder wordt het wanneer ik de trimmer op maximaal zet en dan het gas open zet, is dan wat zuiverder vind ik zelf.