Ik wil een vliegtuig dat gewoon algemeen lang kan vliegen in redelijke omstandigheden, dus top uit rond de 70 km/u sneller moet niet. En tegen winden van 20 a 30 Km/u kan zonder te veel te beginnen zot te doen. Zelf zat ik aan deze setup te denken.
TURNIGY TRUST 70A SBEC Brushless Speed Controller (EU warehouse)
HXT 6.9kg / 39.2g / .16sec Twin bearing Digital Servo (EU Warehouse)
Turnigy G60 Brushless Outrunner 500kv (.60 Glow) (EU warehouse)
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=32426
En dan nog 2 8000mah 10c 4s batterijen in parallel. Dat moet wel genoeg A's zijn denk ik... Als prop zou ik niet weten wat ik moet nemen. Ik zou er graag een van in de buurt nemen want ik wil echt geen 2 weken wachten op dat alleen, en ik weet dat bij sommige van jullie hobbyking niet echt in de smaak valt. Maar als je uit eu warehouse is het volgende dag thuis dus daarom bestel ik het bij hun wat daar is het niet te duur.
Eerst zat ik te denken om een rmrc skyhunter te kopen maar daar zouden dan nog veel te veel invoerkosten op komen om te kunnen betalen.
Als osd wou ik graag een vector osd nemen.
Wat vinden jullie hiervan? Betere ideëen?
TURNIGY TRUST 70A SBEC Brushless Speed Controller (EU warehouse)
HXT 6.9kg / 39.2g / .16sec Twin bearing Digital Servo (EU Warehouse)
Turnigy G60 Brushless Outrunner 500kv (.60 Glow) (EU warehouse)
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=32426
En dan nog 2 8000mah 10c 4s batterijen in parallel. Dat moet wel genoeg A's zijn denk ik... Als prop zou ik niet weten wat ik moet nemen. Ik zou er graag een van in de buurt nemen want ik wil echt geen 2 weken wachten op dat alleen, en ik weet dat bij sommige van jullie hobbyking niet echt in de smaak valt. Maar als je uit eu warehouse is het volgende dag thuis dus daarom bestel ik het bij hun wat daar is het niet te duur.
Eerst zat ik te denken om een rmrc skyhunter te kopen maar daar zouden dan nog veel te veel invoerkosten op komen om te kunnen betalen.
Als osd wou ik graag een vector osd nemen.
Wat vinden jullie hiervan? Betere ideëen?