Ja, dat was me het dagje wel. Dank voor de bijzonder leuke verjaardag!
Vandaag dus maar even lekker niks...
Wat een opkomst, zeg, zoals Henk al aangaf.
Geen idee of we daarmee een record hadden, maar we doen dit al sinds 2003 en het verre verleden is wat wazig geworden.
Heel bijzonder was het gelijktijdig aanwezig zijn van veteranen, die in de jaren '60 al vlogen, met nieuwkomers die de tak van sport als het ware net ontdekt hebben.
Zonder ook maar iemand te kort te willen doen:
Ik was zelf heel blij dat F2B Erik tijd had gevonden om nog langs te komen en ons -ongetraind- een hele nette electro F2B vlucht voor te schotelen.
De grote opkomst leidde wat mij betreft tot een onvoorzien probleempje, ik heb met veel minder mensen goed van gedachten kunnen wisselen dan anders en ook de voorgenomen hulp aan enkele herintreders kwam daardoor minder goed uit de verf.
Nou ja, zijn er vragen open gebleven, stel ze alsnog hier.
Wellicht kunnen we nog enkele privésessies afspreken voor onopgeloste kwesties.
Zoals ik tijdens de briefing al aankondigde was dit mijn laatste keer als faciliteerder, wie zich geroepen voelt dit over te nemen, graag hier melden.
Waar ik tijdens voorgaande edities me het vuur uit sloffen moest lopen om de vlieglessen -letterlijk- draaiende te houden, was er nu steun uit onverdachte hoek.
Het was, voor zover ik heb kunnen zien, met name de teamrace groep die dit op zich had genomen.
Bas Olijve en Bram Anker, dank hiervoor!
Dank gaat zeker ook uit naar de Modelvliegtuigsport Vereniging Almere die onze relatief kleine minderheidssport de gelegenheid biedt, eens goed uit te pakken.
Tot slot nog een bijzonder dankwoord voor Robert Schulze, die toch maar mooi zijn carrierdeck meezeulde over wat mogelijk de langste reisafstand kan zijn.
Daarbij de hele dag beschikbaar was om de vluchten langs de reglementaire meetlat te leggen zodat we aan het eind nog een heuse wedstrijduitslag hadden
Hulde!