LB dagen 2007

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door Bruno van Hoek, 10 feb 2007.

?

Kom ik naar de LB-dagen?

  1. Ja

    99,0%
  2. Natuurlijk

    1,0%
  3. Uiteraard

    0 stem(men)
    0,0%
  1. packard

    packard

    Lid geworden:
    23 feb 2004
    Berichten:
    957
    Locatie:
    naaldwijk
    PP, ga je weer kamperen 14/15 september?
     
  2. FOX35

    FOX35 PH-SAM

    Lid geworden:
    27 sep 2005
    Berichten:
    1.315
    Locatie:
    Ruinerwold, Drenthe
    Gerben, nee, dit keer niet kamperen, dat was de vorige keer omdat we de volgende dag (Jan Bakker en ik) naar een electro treffen in Limburg zouden gaan. Dat is nu niet aan de orde, en bovendien heb ik nu zowel vrijdagavond als zaterdagavond verplichtingen. Ik kan dan dus ook niet langer dan tot uiterlijk 17.00 uur blijven (kunnen we daar alvast rekening mee houden met het vliegend cirkus).
     
  3. stunthenk

    stunthenk PH-SAM

    Lid geworden:
    7 feb 2006
    Berichten:
    1.236
    Locatie:
    Amersfoort
    De LB dag van 15 september was een groot succes, en we hadden geweldig goed weer! Hier en paar impressies:
    Mark van de Zande is zijn motor aan het afstellen:
    [​IMG]
    Er was een keur aan modellen aanwezig, waaronder deze klassieke teamracer, met een ST G-20-15 Diesel, die helaas niet heeft gevlogen
    [​IMG]
    Een ander leuk model was deze SULS Trainer, uit de 60er jaren, met een Webra 1,5 Diesel.
    [​IMG]
    Pieter Paul vd Meer had een aantal 70er jaren diesel combats meegenomen. Deze modellen worden weer meer populair omdat ze gemakkelijk te bouwen zijn, goed vliegen en bijna onverwoestbaar zijn. Zeer geschikt om stunt figuren te leren of de grondbeginselen van het combatvliegen.
    [​IMG]
    Een populair onderdeel van elke LB dag is altijd het 'Vliegend Circus' waarbij we met een aantal 2,5cc trainer modellen in één cirkel vliegen.
    [​IMG]
    Jong geleerd, oud gedaan... Deze combat piloot is 8!
    [​IMG]
    Er is ook nog stunt en combat getraind, en we hadden dankzij Paul Rietbergen en zijn mannen beschikking over een carrier deck.
    Volgend jaar zijn er ongetwijfeld weer in mei en september LB-dagen op het terrein van de MVA in Almere!
     
  4. Robert-Jan

    Robert-Jan

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    781
    Locatie:
    Castricum
    Hallo henk

    Leuk dat u er zaterdag was ook al ging het nog niet echt goed met uw voet.
    En veel beterschap.
    En trouwens gerben, bedankt voor het super deluxe mooie vliegtuig.
    Tot volgend de week op de nk!

    Van rik :D :eek: :lol: 8)
     
  5. FOX35

    FOX35 PH-SAM

    Lid geworden:
    27 sep 2005
    Berichten:
    1.315
    Locatie:
    Ruinerwold, Drenthe
    Hoi Rik, nog even zeggen dat jij hartstikke goed hebt gevlogen! We waren met zijn allen onder de indruk. Ga zo door!
     
  6. FOX35

    FOX35 PH-SAM

    Lid geworden:
    27 sep 2005
    Berichten:
    1.315
    Locatie:
    Ruinerwold, Drenthe
    En Henk, goed te zien dat je in ieder geval weer ter been was en bedankt voor de foto's. Ik kan haast niet wachten tot jij ook weer in staat bent de PP (Pink Panther) te vliegen. Omdat er veel minder beperkingen (qua terrein en weer) zijn om daarmee te vliegen hoop ik dat we volgend seizoen of misschien zelfs eerder daar wat vaker leuk mee kunnen vliegen.

    Tot volgende week iedereen.
     

Deel Deze Pagina