Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
in dat anker zit trouwens de T, van Toering, de eigenaren als je goed kijkt![]()
zal maandag op het werk even kijken of ik er aan toe kom om de 2 foto's die we in de longroom hebben hangen in te scannen.en het zou ook mooi zijn als je die foto's nog in zou kunnen scannen ja, was er al overheen gelezenhet zijn inderdaad die uit de longroom, maar hier hebben we de hele serie hangen, wel in kleiner formaat helaas
![]()
Ik zou als ik jou was een ander motortje aanschaffen voor het aandrijven van je lieren.
Zo te zien een Grauper 600 ECO, die maakt onbelast 11000 omw/min.
Je zult dan wel zelf wel een heel grote tandwielkast moeten maken om dit toerental naar een acceptabel toerental omlaag te krijgen.
Vraagt ten eerst veel plaats, en ten tweede heel veel tandwielen, die weer niet goedkoop zijn.
Je kunt dan beter motortjes aanschaffen die al een eigen vertraging hebben zoals deze bijvoorbeeld:
![]()
Deze motortjes zijn op beurzen te koop voor ergens tussen de €5 - €7.
Ook De Locloods verkoopt deze motortjes van het merk Buhler
De uitgaande as van dit soort motortjes draait iets van 60tpm, maar volgens mij zijn er ook andere toerentallen te koop.