Kijk de stoom aan info loopt gewoon door. :-D
@robbert
Niet gedacht dat er meer vragen over zouden komen, maar bij deze mag het Topic natuurlijk niet gesloten worden. Zo helpen wij allemaal de rest met vragen hier over.
@ Fabi
De pomp draait nu op 17,5 bar dat lijkt hoog maar de pomp draait niet constand maar kort stondig. de pomp schakel ik via mijn zender aan en uit dus vandaar dat ik de druk wat hoger gezet heb.
Ik het zelf de middelste container en na het afstellen van de pomp is deze container gevult met ruim 3/4 nat zand, ja ja geen potgrond maar echt zand en dat gaat er gewoon op en is uiteraard ook leeg te kiepen.
De pomp stond bij mij vanuit de fabriek op 12 bar maar als je de manometer er op aansluit en het systeem laat werken valt de druk dramatisch weg naar nog net geen 2,5 bar en nu blijft hij hangen op 5 bar.De manometer wordt met een beschrijving geleverd en met alle aansluit slangen en zekeringshulzen.
nu werkt het dus wel goed wat ook het plezier van het afzet systeem ten goede komt. mijn modelbouw winkel heeft gebelt naar STAHL/LEIMBACH en heeft dit voorgelegd en kreeg antwoord dat de druk tot 14 bar geen probleem zou zijn en zelfs als er dan een lek is valt dit nog onder de garantie. mijn winkel is Ultimate Dream Cars. of kijk even bij
www.ultimatedreamcars.nl.
Ik het zelf ook meerdere modellen met hydroliek. van de firma STAHL/Leimach heb ik dus het Afzet systeem , de kraan liebherr 922, de Bulldozer PR742 en van wedico het ik de CAT 966G dus aan Hydroliek modellen geen te kort. van de kraan ga ik ook de druk verhogen en niet omdat deze te zwak is maar puur dat het wat soepeler loopt. de kraan komt gewicht te kort en geen kracht. Aan het contra gewicht ga ik niet meer knoeien daar mijn maatje FIDO NEWTON het contra gewicht voor mij gemaakt heeft kijk maar een op
www.schiebroekstraat.nl en dan bij projecten daar zie je mijn nieuwe contra gewicht. en op You tube zie je mijn kraan aan het werk [URL="
[/URL].
Mochten jullie aanstaande ZATERDAG 1 AUGUSTUS niets te doen hebben, kom dan eens naar koudekerk aan den rijn daar sta ik met MODELBOUW VERENIGING WASSENAAR op trekkertrek en kan je de modellen live aanschouwen en eventuele vragen kan ik daar ter plekke beantwoorden. heb je geen mogenlijkheid voor, kan het natuurlijk ook via dit waanzinnige forum.
Greetz
Patrick Brandon