Lembeck Extra 2.32m 3W70i

het ding heeft wel andere nadelen waar ik me aan erger zoals out of the box niet perfect passende delen. Er zijn 3 "losse" stukken aan het vliegtuig.
1) de plaat onder het landingsgestel
2) de canopy
3) de motorkap

Bij alle drie de onderdelen moet je ergens wel iets aanpassen omdat het geheel niet perfect aansluit met het toestel. Het minste last zal je ondervinden bij de motorkap maar daar dien je dan ook de gaten zelf nog te boren. En als je dan verkeerd boort is het je eigen schuld :)

Het is maar goed dat ze de ARF's uitgevonden hebben anders kwamen vele toch niet aan de modelvliegsport . :mrgreen:

Mvg Johan

Geestig, heel geestig :)

Heb al wat ervaring met toestellen bouwen en als topic starter zegt dat het "super afgewerkt" is moeten alle onderdelen feilloos passen of het voldoet niet aan deze term is mijn opinie.

Heb gister al eventjes het landingsestel en de straartpoot erop gezet :D

Heb ook al 2 tanks gehaald een voor Smoke :)

Meschien dat ik dalijk nog even het rigtingsroer in lijm ;)

Heb deze week niet erg veel tijd want we gaan deze week onze nieuwe camper ophalen in Stadskanaal

En ik moet nog een aantal dingetjes doen aan mn aanhanger :)

1238349179-480.jpg

1238349316-050.jpg

Grt.

Laatst bewerkt:
Duurt dat ophalen dan een hele week?:mrgreen:

Nee maar mn vader wil daar ook nog even een plasma tv inbouwen ;)

en er moeten nog een paar dingetjes gebeuren aan mn aanhanger :p

En omdat het zoon goed weer wordt wil ik ook nog even vliegen :mrgreen:

Meschien dat ik in de tussentijd al begin met de tanks inbouwen

Grt.

Mag jij in de living vliegtuigen bouwen ???

Ik niet hoor ....:
:smile:

De meeste mensen niet, maar ik gebruik vaak de smoes; "Ja, maar ik moet het zwaartepunt bepalen, en alleen in de huiskamer kan hij geheel in elkaar gezet worden":mrgreen::mrgreen:

Hallo bryan,

Is er inmiddels al een update?

Groetjes,
Mathijs

Hallo Mathijs,

Heb er helaas nix meer aan gedaan vanwege andere projecten...

Yak-54 3.30 :-D Maar binnen zeer korte tijd zal ik de Lembeck Extra ook afmaken en zal ik hier wat foto´s posten ;)

Grt.

Werk je die lembeck nog af??
Heb anders wel interesse om die van u over te nemen en zelf af te werken. Gezien de slechte commetaren hierop dit forum ben je hem misschien liever kwijt dan rijk :mrgreen:

Werk je die lembeck nog af??
Heb anders wel interesse om die van u over te nemen en zelf af te werken. Gezien de slechte commetaren hierop dit forum ben je hem misschien liever kwijt dan rijk :mrgreen:

De Lembeck verkoop ik inderdaad ben niet meer van plan hem af te maken

vanwege andere grote projecten boven de 3 meter..

Grt.

Back