Uiteraard:
![]()
Is dit het origineel? ik zie in de Exif data dat er iets is gebeurt met iPhoto 9.5.1 of was dat alleen het resizen? de kleuren zien er heel mooi uit, lijkt wel alsof de saturation is verhoogd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard:
![]()
wat je rete strak noemt. De hoge lichten zijn uitgevreten. Teveel verscherping enz.. Slechte bewerking en de niet gecomprimeerde bevestigen dat nog eens.
wat je rete strak noemt. De hoge lichten zijn uitgevreten. Teveel verscherping enz.. Slechte bewerking en de niet gecomprimeerde bevestigen dat nog eens.
Als je hier alleen maar komt op te rellen, ga dan lekker op een ander forum zitten.
Ik, en ik weet zeker nog een paar andere beginnen jou al spuug zat te worden.
Kritiek is goed en mag ook maar bedenk de volgende keer op welke manier je dit brengt.
Je bent nu alleen maar reacties aan het uitlokken, niet alleen hier maar in een aantal andere topics ook.
Zielig is dat!
Troost je ik zal het brijkransje niet langer verstoren.
Laat de andere topics dan ook met rust dan word het hier tenminste weer gezellig.
Wat doet die lelijke zwarte spin daar op het eind van de film ????![]()
Na alle discussie in diverse topics vandaag maar eens een nieuw filmpje geschoten met de MP10 lensupgrade. Er blijven uiteraard voor- & tegenstanders echter blijf ik bij mijn standpunt dat de MP10 een zeer goede aanvulling is op de GoPro voor iedereen die vliegt.
De combi met de Phantom 2 + H3-3D gimbal maakt het geheel af...
Gr Norbert
Ziet er goed uit! Denk dat je ook door wat kleinere FOV minder snel de poten van de phantom in het beeld krijgt?