lente clinic zondag 30 april

Ik meld me ook aan, ik ben nog niet eens een beginner in DLG vliegen maar serieus geinteresseerd. Wellicht kan ik een leuke DLG scoren bij de kofferbak Verkoop. :friends:

Vincent G (ep oorklep )
Patrick
Vincent M
Jaap
Arthur
Frans (?)
Mark
Laurens en Wim
Anne
Joop
Pieter
Danny B.
Jorik
Paul
Edwin
Gerard (heeft nog geen kaas gegeten van DLG maar uitermate geinteresseerd :hammer:)
Jeroen en zoon Ferris (ook uit Veendam en net zo onervaren met DLG als Gerard)

Mijn vader komt ook mee :)

Jammer Mark, volgende keer beter;)
Er staat idd wel wat wind, temperatuur en zon zijn wel zeer aangenaam. Behandelen we gelijk het vliegen en afstellen met wind, iets wat we in nederland vaker tegenkomen. De clinic gaat echt wel door, de tips, trucs, gezelligheid, hamburgers van Patrick en kofferbakverkoop wil je echt niet missen;)

Vincent G (ep oorklep )
Patrick
Vincent M
Jaap
Arthur
Frans (?)
Mark
Laurens en Wim
Anne
Joop
Pieter
Danny B.
Jorik
Paul
Edwin
Gert

Jammer Mark, volgende keer beter;)
Er staat idd wel wat wind, temperatuur en zon zijn wel zeer aangenaam. Behandelen we gelijk het vliegen en afstellen met wind, iets wat we in nederland vaker tegenkomen. De clinic gaat echt wel door, de tips, trucs, gezelligheid, hamburgers van Patrick en kofferbakverkoop wil je echt niet missen;)

Heuj Vincent, Ik keek er ook echt naar uit maar ben afgelopen woensdag door mijn rug gegaan en doe er verstandig aan even niet te vliegen. Balen. Jullie veel plezier!

Vincent G (ep oorklep )
Patrick
Vincent M
Jaap
Arthur
Frans (?)
Mark
Laurens en Wim
Anne
Joop
Pieter
Danny B.
Jorik
Paul
Edwin
Gert
Erik

Zinin!
[spullen aan de lader] [ballast in de kist]

Ja! Het was leuk, leerzaam, gezellig en ik hoop de volgende keer voldoende techniek te hebben om een betere DLG aan te schaffen, want ik heb lang getwijfeld over het mooie aanbod van Jaap... Dank mannen! Het was het ritje vanuit Rotjeknor meer dan waard!

Back