Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel leo
Pieter de mijne gaat niet in een cat kleur,welke kleur dan wel houd ik nog even voor mezelf(het is helaas maar voor mij niet storend een gejatte kleur)
Vooralsnog eerst verstand van spuiten krijgen,van de zwager een kachel te leen om iig de schuur op temperatuur te krijgen
Cat geel is ook veel verschil in.
Net uit welke fabriek die komt en waar de verf het goedkoopste is per tankwagen.
Op de zaak bij ons veel gezien even plekje op de kont bij spuiten.... leek op de duur wel een bonte hond
Het is geen ral kleur iedergeval. Anders de lokale landbouwmechanisatie is een berichtje doen die kenne zo de juiste spuitbussen leveren
Het zijn geen bedrijfs kleuren Piet,voor zover ik weet dan,heb een voorbeeld van een ander genomen en een beetje aangepast,had een weekje vrij dus kon lekker veel doen,voor een beginneling is t denk ik wel aardig gelukt
Daar heb je Pieter voor nodig; kijk hem maar eens even lief aan, dan komt het goed!Ps wie haalt 330d even weg en maakt daar lesu cat 374 van ?
Ps wie haalt 330d even weg en maakt daar lesu cat 374 van ?