Nee hoor is niet vreemd,komt gewoon als bouwpakket zoals vele kranen van lesu en ook de Bobcat,heb m gekocht via iemand uit Ermelo
Ik heb je even een prive berichtje gestuurd.
Groet Marceline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor is niet vreemd,komt gewoon als bouwpakket zoals vele kranen van lesu en ook de Bobcat,heb m gekocht via iemand uit Ermelo
Thanks raoul,
Dan gaat t idd zeker een ral kleur worden.
Zat me al te bedenken hoe ik schroefjes enz zou lakken maar zo dus
Heb je ook een voorkeur voor merk?
En wat ik ook nog zou willen weten of je specifiek daarna nog met blanke lak aan de gang moet of geeft dit niet echt een meerwaarde?
Mooie kraan is dat idd, ik hem hem ( het model ) in het echt werkend gezien .
Omdat de schaal 1:14 is, is hij ongeveer net zo groot als mijn Cat385 van 1:16 , alleen mijn arm zal iets langer zijn.
Het is idd een Lesu model, maar Thicon ( opvolger wedico uit duitsland ) heeft ze ook op de website staan, met aanverwante artikelen.
Op internet ,op YouTube bij RC sparks studio kun je een bouw verslag volgen van deze kraan.
Succes met bouwen,groetjes Charlotte.![]()
Nou Charlotte ik kan m zelf bouwen gaan inmiddels ik kies er voor om m eerst te gaan bouwen tot een werkende kraan om dan later te demonteren en te gaan spuiten in de gewenste kleuren,bij genoeg intresse zal ik de bouw bijhouden hier aan de hand van foto,sBekijk bijlage 473483