Lesu Caterpillar 374 F en Scania R 620

Ik heb daar al over gelezen raoul,met een servo drukkend op een band oid.
Heb m net vandaag binnen dus voorlopig even op de kast en eerst m’n zijbakken afmaken

Wte is scaleparts begrijp ik?

ga zoiezo alle boutjes vervangen voor meer realisme.

en mooi vind ik m zeker

Hoi,

zie de foto
2021-05-18 19_34_06-Zoek je een trailer voor je RC Truck_ - Wetronic Modelbouw.png

Vangmuil op z’n plek,nu de bumper.
voor het eerst met styreen gewerkt en mocht je denken dat je een pietje precies bent dan gaat styreen vertellen dat dat wel mee valt.
voor nu een leuk begin maar er gaat wat schuren en plamuren aan te pas komen dus oordeel niet te hard.
thumbnail_image1 (1).jpg

thumbnail_image2 (1).jpg
thumbnail_image0 (1).jpg
IMG_6899.JPG
thumbnail_image2 (1).jpg

Zal moeilijk zijn om de nieuwprijs te vangen. Dan koopt iedereen liever nieuw dan een begonnen project hoe goed ook..... Denk dat je gauw 20% oet inleveren op de nieuwprijs.

Gezien post 96 wordt het een moeilijk geval
omdaar een mooie prijs voor te vangen. Denk dat je met 50% in je handjes mag klappen.

Omdat ik een andere kraan overweeg staat de 330d te koop.
Wat zou volgens jullie een mooie prijs zijn?
maar je wilt hem verkopen omdat je de hydraulic niet goed krijgt?
dat is een vak apart, je moet de servos goed inregelen en aardig knijpen op de snelheid en hoever ze open gaan.
op mijn mutlcat staat nu 1 kraan met magom ventielblok en pomp met reservoir.
en daar zitten al wat uurtjes uitzoeken in en nog werkt het nog niet zo als ik het wil.
dus maar weer andere maat slangen en fittingen besteld.

je moet daar echt rustig de tijd voor nemen om het het goed uit te zoeken en af testellen

goed,

aangezien ik toch behoorlijk wat moet toeleggen op mn kraan in overleg besloten toch niet te verkopen.
hr7 pomp aangeschaft en gemonteerd,alles draait en werkt.
echter blaas ik met het grootste gemak mn slangen op.
in de handleiding staat dat ik niet aan de relief valve mag draaien,dus wil eerst zwaarder slang monteren.
volgens magom draait de kraan tussen de 16 en 20 bar.
waar kan ik betere slang vinden in 4mm die dit beter aan kan?

hr7 pomp aangeschaft en gemonteerd,alles draait en werkt.
echter blaas ik met het grootste gemak mn slangen op.
in de handleiding staat dat ik niet aan de relief valve mag draaien,dus wil eerst zwaarder slang monteren.
volgens magom draait de kraan tussen de 16 en 20 bar.
waar kan ik betere slang vinden in 4mm die dit beter aan kan?

Meten is weten. Hang der een meter aan. Heb al magom druk regelaars zien voorbij komen die op 27 bar stonden. En daar mocht je niet aan komen.

Back