circuit laten we hopen dat het een beetje op een baan gaat lijken
nee grapje,
wat dacht je van : 1:10 Tamiya XB-Pro Ferrari FXX
Leuk ding maar ik zal er nog eens over nadenken want ik heb liever een BP maar deze is niet al te duur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
circuit laten we hopen dat het een beetje op een baan gaat lijken
nee grapje,
wat dacht je van : 1:10 Tamiya XB-Pro Ferrari FXX
1000 mah kan wel maar in de praktijk is dat wel erg weinig zeker als je met een snellere motor gaat rijden,ik heb 4200 mAh daar rij ik al niet zo lang mee met een 19 turns motor.
geen ervaringen mee maar ziet er leuk uit en kan volgensmij ook wel een mooie snelheid halen
De auto die ik je aan biedt, Xray T1 FK-05, is een hele goede auto hoor.
De regelaar die erbij zit, de LRP V5.1, kan tot 8 turns.
Ook de motor, Team Orion 10 X2, is snel genoeg.
Accu's 3000Mah en de lader kan met 3A laden.
Lijkt mij een mooi pakket...
Kan hem voor je uit elkaar halen.
Maar er staat dat je 200 wilt uitgeven en je hebt al een accu en lader.
Dan kan het precies!
je moet wel goed opletten dat als je een accu van b.v 4200 mAh pakt of idd je lader dat wel aan kan.
Ik had eerst een lader die maar tot 3600 mAh kon laden,maar heb nu de ultramat 16 gekocht.
wat vind je van de tb-01/tb-02?
je moet wel goed opletten dat als je een accu van b.v 4200 mAh pakt of idd je lader dat wel aan kan.
Ik had eerst een lader die maar tot 3600 mAh kon laden,maar heb nu de ultramat 16 gekocht.
wat vind je van de tb-01/tb-02?
Idd, een TT-01 is best leuk, maar na een tijdje wil je sneller.
En dan moet eigenlijk een ander chassis.
Een Ta-05 zou eigenlijk beter zijn.
Maar dan kom je al snel boven de 200,-....
bedoel je?1:10 EP BMW Z4 M Coupe race R2R - Conrad Electronic - modelauto brandstof, modelauto elektrisch, modelauto tuning, elektrische modelauto
Er zit een tamiya zender bij dus ik zou zeggen dat het een tt-01 is,als dat zo is is hij wel erg goedkoop.
Je lader kan geen 4200mah accu aan? bedoel je dat je lader maar laad tot 3A oid? dan kan die je batterij wel gewoon aan hoor, laad gewoon trager op...
De auto met de link van Conrad is inderdaad de TT-01RTR versie. Deze wagens zijn leuk, en er word denk ik alleen mee gereden omdat er af en toe specifieke TT-01 wedstrijden zijn.
Laat nu net deze TT-01 Z4 M Coupé mijn eerste RC geweest zijn, wel niet de rtr versie, en het was een leuk autotje maar stelt enorm teleur als je er de TA-05, of eigenlijk bijna elke andere auto naast zet...
TB-01 en TB-02 word niet echt gereden..
Wil je een bouwpakket, bestel dan gewoon online van www.rcmart.com (dinball op ebay), stellamodels of vellrip.
Een zeer leuk, prijskwaliteit bouwpakket is de TA-05, en als je lekker gek wil doen neem je TA-05MS
JE koopt er een eZrun 9T combo setje bij voor 50euro(EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum)en zo'n combo met 2 3800mah Team orion Lipo's op rcmart voor 139Dollar.
Als je iets beweert onderbouw je dat best ook:
TA-05 (raybrig) 125dollar + 15dollar verzending = 106Euro
http://www.rcmart.com/catalog/rc-tamiya-raybrig-2005-ta05-58353-p-15721.html?cPath=420_1167
2 3800 Team Orion Lipo's : 139 Dollar + 5 dollar verzending (combined shipping met TA-05) = 108euro
(#CB0130) CB0130 - RC LiPo Battery - rcMart.com -
regelaar eZrun 35A + 9T motor : 58,5Euro Free shipping:
Hobbywing eZRun 9T Brushless Motor + 35A-SL ESC 3in1 COMBO SET - USD$74.99 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum
lader en power supply: 39+ 10.5 euro
Power Supply Adapter DC 12V 5A for EC6 B5 B6 - USD$13.50 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum
Power Supply Adapter DC 12V 5A for EC6 B5 B6 - USD$13.50 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum
Je kan ook natuurlijk een van de goedkope lipo's van EcPower nemen voor een 30euro, maar je bent met lader, esc en auto zowiezo altijd meer kwijt dan 200euro hoor, zelfs met een TT-01... (verschil TT-01 en TA-05 is op rcmart 30dollar oid, dat maakt het niet en is veeeeeeeel betere auto)
DE lijst die ik hier heb gegeven lijkt me voor die prijsklasse (zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk) ideaal!
Je lader kan geen 4200mah accu aan? bedoel je dat je lader maar laad tot 3A oid? dan kan die je batterij wel gewoon aan hoor, laad gewoon trager op...
De auto met de link van Conrad is inderdaad de TT-01RTR versie. Deze wagens zijn leuk, en er word denk ik alleen mee gereden omdat er af en toe specifieke TT-01 wedstrijden zijn.
Laat nu net deze TT-01 Z4 M Coupé mijn eerste RC geweest zijn, wel niet de rtr versie, en het was een leuk autotje maar stelt enorm teleur als je er de TA-05, of eigenlijk bijna elke andere auto naast zet...
TB-01 en TB-02 word niet echt gereden..
Wil je een bouwpakket, bestel dan gewoon online van www.rcmart.com (dinball op ebay), stellamodels of vellrip.
Een zeer leuk, prijskwaliteit bouwpakket is de TA-05, en als je lekker gek wil doen neem je TA-05MS
JE koopt er een eZrun 9T combo setje bij voor 50euro(EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum)en zo'n combo met 2 3800mah Team orion Lipo's op rcmart voor 139Dollar.