Leuke on-road electro auto

1000 mah kan wel maar in de praktijk is dat wel erg weinig zeker als je met een snellere motor gaat rijden,ik heb 4200 mAh daar rij ik al niet zo lang mee met een 19 turns motor.

Ow :D dat word dan een nieuwe accu kopen als ik er een heb :D
kan ik ze die wel gewoon opladen met mijn lader ?
of heb je daar ook weer een speciaale voor?

Ik heb nog een leuke gezien een Team Associated TC5.
Heeft iemand hier goeie of slechte ervaringen mee?

EDIT: Iets te duur :D

Weet iemand nog een leuk bouwpakket?

Laatst bewerkt:
De auto die ik je aan biedt, Xray T1 FK-05, is een hele goede auto hoor.
De regelaar die erbij zit, de LRP V5.1, kan tot 8 turns.
Ook de motor, Team Orion 10 X2, is snel genoeg.
Accu's 3000Mah en de lader kan met 3A laden.

Lijkt mij een mooi pakket...

De auto die ik je aan biedt, Xray T1 FK-05, is een hele goede auto hoor.
De regelaar die erbij zit, de LRP V5.1, kan tot 8 turns.
Ook de motor, Team Orion 10 X2, is snel genoeg.
Accu's 3000Mah en de lader kan met 3A laden.

Lijkt mij een mooi pakket...

Lijkt mij ook een mooi pakket maar ik had je al een pb gestuurd en dan werd het iets te duur :D
en ik wil wel een bouwpakket want ik wil er wat werk aan hebben.

Kan hem voor je uit elkaar halen.
Maar er staat dat je 200 wilt uitgeven en je hebt al een accu en lader.
Dan kan het precies!

Kan hem voor je uit elkaar halen.
Maar er staat dat je 200 wilt uitgeven en je hebt al een accu en lader.
Dan kan het precies!

Ja sorry maar ik wil niet precies 200 uitgeven.
En ik wil een BP.
En ik weet het die tamiya word nog duurder maar die ga ik waarschijnlijk ook niet kopen,,

je moet wel goed opletten dat als je een accu van b.v 4200 mAh pakt of idd je lader dat wel aan kan.
Ik had eerst een lader die maar tot 3600 mAh kon laden,maar heb nu de ultramat 16 gekocht.
wat vind je van de tb-01/tb-02?

je moet wel goed opletten dat als je een accu van b.v 4200 mAh pakt of idd je lader dat wel aan kan.
Ik had eerst een lader die maar tot 3600 mAh kon laden,maar heb nu de ultramat 16 gekocht.

Het zijn allebij mooie modellen, alleen kan ik nog eventjes neit vinden waar ze precies te koop zijn en hoe duur.
Dus ik kijk nog even verder en ik zal straks mijn precieze mening erover geven :D

Sorry ik kon de prijzen nog niet vinden :(
Maar is dit geen mooi model van conrad 1:10 EP BMW Z4 M Coupe race R2R ?
Iemand ervaringen mee? Het is wel geen bouwpakket, want bij elk bouwpakket kwam ik erg duur uit.
Daarom vond ik dit wel een mooie auto.

Je lader kan geen 4200mah accu aan? bedoel je dat je lader maar laad tot 3A oid? dan kan die je batterij wel gewoon aan hoor, laad gewoon trager op...

De auto met de link van Conrad is inderdaad de TT-01RTR versie. Deze wagens zijn leuk, en er word denk ik alleen mee gereden omdat er af en toe specifieke TT-01 wedstrijden zijn.

Laat nu net deze TT-01 Z4 M Coupé mijn eerste RC geweest zijn, wel niet de rtr versie, en het was een leuk autotje maar stelt enorm teleur als je er de TA-05, of eigenlijk bijna elke andere auto naast zet...

TB-01 en TB-02 word niet echt gereden..
Wil je een bouwpakket, bestel dan gewoon online van www.rcmart.com (dinball op ebay), stellamodels of vellrip.

Een zeer leuk, prijskwaliteit bouwpakket is de TA-05, en als je lekker gek wil doen neem je TA-05MS :D

JE koopt er een eZrun 9T combo setje bij voor 50euro(EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum)en zo'n combo met 2 3800mah Team orion Lipo's op rcmart voor 139Dollar.

Idd, een TT-01 is best leuk, maar na een tijdje wil je sneller.
En dan moet eigenlijk een ander chassis.
Een Ta-05 zou eigenlijk beter zijn.
Maar dan kom je al snel boven de 200,-....

Idd, een TT-01 is best leuk, maar na een tijdje wil je sneller.
En dan moet eigenlijk een ander chassis.
Een Ta-05 zou eigenlijk beter zijn.
Maar dan kom je al snel boven de 200,-....

Als je iets beweert onderbouw je dat best ook:

TA-05 (raybrig) 125dollar + 15dollar verzending = 106Euro
http://www.rcmart.com/catalog/rc-tamiya-raybrig-2005-ta05-58353-p-15721.html?cPath=420_1167
2 3800 Team Orion Lipo's : 139 Dollar + 5 dollar verzending (combined shipping met TA-05) = 108euro
(#CB0130) CB0130 - RC LiPo Battery - rcMart.com -
regelaar eZrun 35A + 9T motor : 58,5Euro Free shipping:
Hobbywing eZRun 9T Brushless Motor + 35A-SL ESC 3in1 COMBO SET - USD$74.99 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum
lader en power supply: 39+ 10.5 euro
Power Supply Adapter DC 12V 5A for EC6 B5 B6 - USD$13.50 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum
Power Supply Adapter DC 12V 5A for EC6 B5 B6 - USD$13.50 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum

Je kan ook natuurlijk een van de goedkope lipo's van EcPower nemen voor een 30euro, maar je bent met lader, esc en auto zowiezo altijd meer kwijt dan 200euro hoor, zelfs met een TT-01... (verschil TT-01 en TA-05 is op rcmart 30dollar oid, dat maakt het niet en is veeeeeeeel betere auto)

DE lijst die ik hier heb gegeven lijkt me voor die prijsklasse (zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk) ideaal!

Je lader kan geen 4200mah accu aan? bedoel je dat je lader maar laad tot 3A oid? dan kan die je batterij wel gewoon aan hoor, laad gewoon trager op...

De auto met de link van Conrad is inderdaad de TT-01RTR versie. Deze wagens zijn leuk, en er word denk ik alleen mee gereden omdat er af en toe specifieke TT-01 wedstrijden zijn.

Laat nu net deze TT-01 Z4 M Coupé mijn eerste RC geweest zijn, wel niet de rtr versie, en het was een leuk autotje maar stelt enorm teleur als je er de TA-05, of eigenlijk bijna elke andere auto naast zet...

Wil je een bouwpakket, bestel dan gewoon online van www.rcmart.com (dinball op ebay), stellamodels of vellrip.

Een zeer leuk, prijskwaliteit bouwpakket is de TA-05, en als je lekker gek wil doen neem je TA-05MS :D

JE koopt er een eZrun 9T combo setje bij voor 50euro(EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum)en zo'n combo met 2 3800mah Team orion Lipo's op rcmart voor 139Dollar.

Bedankt, Dan word het waarschijnlijk geen TB-01 of TB-02 :D
Ik zal eens goed rondkijken op die site.

Als je iets beweert onderbouw je dat best ook:

TA-05 (raybrig) 125dollar + 15dollar verzending = 106Euro
http://www.rcmart.com/catalog/rc-tamiya-raybrig-2005-ta05-58353-p-15721.html?cPath=420_1167
2 3800 Team Orion Lipo's : 139 Dollar + 5 dollar verzending (combined shipping met TA-05) = 108euro
(#CB0130) CB0130 - RC LiPo Battery - rcMart.com -
regelaar eZrun 35A + 9T motor : 58,5Euro Free shipping:
Hobbywing eZRun 9T Brushless Motor + 35A-SL ESC 3in1 COMBO SET - USD$74.99 : EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum
lader en power supply: 39+ 10.5 euro

Je kan ook natuurlijk een van de goedkope lipo's van EcPower nemen voor een 30euro, maar je bent met lader, esc en auto zowiezo altijd meer kwijt dan 200euro hoor, zelfs met een TT-01... (verschil TT-01 en TA-05 is op rcmart 30dollar oid, dat maakt het niet en is veeeeeeeel betere auto)

DE lijst die ik hier heb gegeven lijkt me voor die prijsklasse (zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk) ideaal!

Ja dan word het me toch echt iets te duur :D
Ik zal nog maar eventjes verder moeten kijken.

ik had een goedkope lrp lader waarop maar een knopje zat en dus niks mee kon instellen.
Ook stond op de voorkant dat hij maximaal een 3600 mAh accu kon laden

Back