Beste die is er wel namelijk de V977 CP en brushlessHet wordt tijd dat WLtoys met een brushless CP komt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste die is er wel namelijk de V977 CP en brushlessHet wordt tijd dat WLtoys met een brushless CP komt.
De reviews over de skyartec zijn niet allemaal even positief. Ball linkjes te strak, kwetsbare canopy die te weinig ruimte overlaat voor de servo's, dunne carbon rods om de canopy op te monteren en nog wat andere dingen. Je hebt nu al een v955 toch? Als het goed is kun je op dezelfde zender ook de v922 en v933 vliegen. Je hebt alleen nog maar de heli nodig. Dat zou mijn keuze zijn. Later is het handig om ook eens te gaan kijken naar een betere zender. Ik heb zelf een spektrum dx6i waarmee ik al mijn blade heli's kan vliegen en icm de wlt6 adapter ook de v922 kan vliegen. Ik zit er wel aan te denken om een devo zender te kopen en die om te bouwen naar deviation software. Daarmee kun je dan alle heli's besturen.
Voor nu zul je aan de v922 je handen vol hebben.
Mijn sig loopt eigenlijk een beetje voor@floriske..heb je je heli beetje opgevoerd?of zat er al een 270a main motor in?
![]()
Mijn sig loopt eigenlijk een beetje voor![]()
De SoloPro A270 motor is nog onderweg. Ik wilde sowieso een spare main motor hebben liggen en las op rc-forum.be dat iemand een A270 motor gebruikt had omdat deze wat meer vermogen levert en langer mee zou gaan.
Wie niet waagt die niet wint, dus ik heb voor een paar euro de gok gewaagd.
Zoiets inderdaad, maar dat is toch een aardig verschil met 6/7 minuten. De 200mA kosten € 10,- voor 5 stuks, wederom geen knoop dus ;-)
geen schroefje? ...