Leuke RC heli voor binnenhuis

Ik heb al wat onderzoek gedaan naar verschillende RC heli's voor binnenhuis, maar ik kom zoveel tegen en ik zoek dan ook wat Youtube filmpjes erbij, maar ik heb zelf ook al paar leuke gezien zoals van het merk Syma.

Weten jullie ook een paar leuke RC heli's voor binnenhuis? Ik heb zelf al een andere heli (Double Horse 9053G) maar die is net wat te groot voor binnenhuis, ik heb in youtube filmpjes gezien dat het wel kan maar ik zelf durf het niet aan, daarom ben ik nu wat opzoek naar een kleinere RC heli voor binnenhuis :) om wat te oefenen.

Als jullie wat weten, tips of advies zijn altijd welkom! :)

Alvast bedankt! :)

Zo`n coaxje ben je toch zo zat, zit totaal geen uitdaging in.
Kijk eens naar de Hubsan x4 , dat vliegt gemakkelijk, maar je kunt het ook heel spannend maken. En voor 35 euro heb je er eentje inclusief lader en computerzender thuis .

persoonlijk zou ik eerder voor Blade of walkera gaan.
Die hebben ook leuke micro's die binnen best te vliegen zijn.
Beetje expo erop en 't is goed te doen.

En tevens zijn deze ook nog buiten tot een windkracht 2-3 leuk te vliegen

@Sjoerd,

Als je nog niet meer ervaring hebt dan een coaxiale helikopter, zou ik eerst voor een 45° FP (Fixed Pitch) micro helikopter gaan. Bijvoorbeeld deze . Kun je flink mee rondscheuren, maar "weet je het even niet meer" ;) : knuppels loslaten en hij hangt stabiel stil in de lucht :D

Die Hubsan X4 zoals Rhelie heeft aangegeven is ook een goede.

Een Blade (McpX) of Walkera (SuperCP), dan moet je al wel een beetje oriëntatie kunnen vliegen. Hoewel beide erg crashbestendig kunnen ze wél kapot (zoals alles).

@Sven75, van het merk blade & Walkera zien er goed uit alleen het is aan de dure kant of zijn er ook wel betaalbare sigmenten van deze typen?

@Robbie, de heli die @ Banggood staat..ziet er idd grappig uit ja, en die is ook wel btje goed voor binnenshuis of? En kun je via die site ook met ideal af rekenen of is het alleen mogelijk via Creditcard? :)

@Sjoerd,

Die WLToys V911Pro V2 is perfekt voor binnen, ook in een woonkamer. Buiten niet zo'n succes, of het moet bijna niet waaien (tegen de schemer aan bijvoorbeeld kan wel).
Maar vergis je niet, om een mcpx of supercp buiten te vliegen met wind moet je echt "alle zeilen" bijzetten hoor!

En betalen met Ideal gaat niet voor webwinkels buiten Nederland. Alleen creditcard of paypal.

Dat is de oudere uitvoering. Is op zich ook niets mis mee hoor!

De nieuwere, die ik gelinkt heb, heeft een paar verbeteringen.

En ook nog goedkoper, bovendien is de klantenservice van Banggood, echt heel erg goed.
Ja, je moet wel zo'n 2 tot 3 weken geduld hebben, dat weer wel.

Heb hem ook gehad, weer verkocht, maar heb er nog best een beetje spijt van de verkoop.

Wat voor verbeteringen heeft die WL V911 pro? das wel jammer ja dat je dan spijt hebt van de verkoop, maarja dat heb ik nu ook bijna met deze heli, maar de heli die ik nu heb word hopelijk deze week gerepareerd :)

Hallo sjoerd ik las net de pb tjes van jou wel een beetje laat maar ik moest van de week weer werken, dan zit ik niet zo vaak achter de pc.
Kijk eens op deze site als er iets tussen zit voor jou, en ze zijn gewoon te koop in nederland.

Helis: Blade - #1 By Design

Grt André

Verbeteringen aan de Pro V2 zijn o.a gyro, onderstel en staartbevestiging.
Staat bij BG ook vermeld.

Wat André zegt over Blade is zeker waar, maar daar betaal je dan ook flink voor.

De V911 Pro is zijn centen echt meer dan waard. Kijk maar eens wat een onderdelenkitje of een bnf (=kale heli zonder zender) kost. Zegt genoeg dacht ik zo...

Is ook een goede mogelijkheid uiteraard...

Maar !!!

Laat hem voor vliegen. Altijd

(Ja, ook bij een zo klein/goedkoop helikoptertje)

Een miskoop is zo gedaan, en is altijd jammer!

heb je al eens gekeken naar de Blade nano QX, ik heb hem nu een dagje in huis en het is echt een geinig ding voor in de woonkamer...

Back