Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kleine bult of dijk zoeken en gaan met die banaan......... doe ik ook met de Libelle, als de wind goed staat sta ik hier op de geluidswal te vliegen........ of op de dijken van het Julianakanaal......
Met flitsen kun je ook hoog komen. Misschien in dit geval wel hoger want dat kleine kistje moet anders het gewicht van de lijn en het rubber dragen. Alleen hopen dat hij niet gaat flutterenDe haak zit te ver naar voren voor een start met een elastiek.
Haakje moet ongeveer 20 tot 30 graden voor het zwaartepunt zitten.
Nu gaat die waarschijnlijk alleen hard vooruit.
Flitsen is zoals jij je set up hebt. Je rekt je rubber een flink end uit, laat het model los, en vlieg eerst recht over de grond terwijl je snelheid oppikt. Tegen de tijd dat de lijn slap valt geef je up en de snelheid zet je dan om in hoogte. Volgens mij zijn de wereldrecords die zo gehaald zijn over de 300 meter. Daarvoor moet de haak dus ver naar voren geplaatst worden zoals bij jouw model.Wat is "flitsen " , als hij idd hard vooruit gaat kan ik toch ook wat hoogte geven met ELEV of niet ?