heb je die motor nog vast gekit? alleen die elastiekjes gaat niet houden, in begin nog wel maar na een tijd gaan die uitrekken.
maar, verder netjes gedaan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je die motor nog vast gekit? alleen die elastiekjes gaat niet houden, in begin nog wel maar na een tijd gaan die uitrekken.
hallo
ik zou aan het roer dat heveltje met de 6 kant bout omdraaien
nu staat die naar achter en dan kom je der nooit meer bij als het dek er op ligt
draai je het rond dan kom je met een lang 6 kant sleuteltje er nog altijd bij
gr raf
Overigens vertelde de Quartel medewerker dat Robbe ging minderen dan wel stoppen met het maken van scheepsmodelbouw dozen...?
Ja jongens...maar het enige wat ik eigenlijk wil is een 3 mm oranje ledje wat een flitspatroon heeft als de Parelduiker:
[media=youtube]O_1vIA3j0Lo[/media]
Maar dan niet die grote print in zo'n klein bootje. Dat gaat gewoon niet.
Als ik dan bij de maker van de print van het filmpje een kleiner printje van de afmeting 3 cm bij 2 cm wil bestellen moet ik daar €20,- voor neerleggen. En daar krijg ik een afgezaagde print voor die normaal groter is.
Nou sorry, daar vind ik gewoon te duur.
Leds-Buy kan kit 143 (led flitskit enkel led) niet leveren omdat er geen vraag naar is. En daarom zocht ik naar iets anders wat ik er voor kan gebruiken.
Blijft wel even een zoekplaatje zo![]()