Lijmverslag Mowe

Brecht bedoelt vast sprayrails. Maar of dat bij deze uitvoering veel toevoegt, ik vind planeren qua vaarbeeld niet echt bij deze opbouw passen, dit is zo al schitterend, vooral die 1 na en 2 na laatste foto, die zijn echt mijn favorieten.

Brecht, sprayrails gaan niet veel helpen voor dit bootje, de romp is eigenlijk niet geschikt om te planeren. Het is een snelle verdringer en vaart ook navenant.
Dat reddingsbootje van mij heeft al een romp die geschikt is voor planeren, de sprayrails helpen slechts om sneller uit het water te klimmen en om de boeggolf van het dek af te houden.

(en in mijn reddingsbootje ligt een zwaardere motor, geloof ik... Even kijken wat Mark heeft steken... Inderdaad, Mark heeft een 280 motor, in de Tamar van mij ligt een 380, op 2S LiPo)

Heren, bedankt voor al de complimenten.
De foto's zijn te bestellen voor aan de muur hoor Henk.
En de fotosleutelhangers zijn reeds binnen...:p

Nee hoor gekheid.

Ik heb nog getwijfeld of ik nog wat aan het vaargedrag zo u veranderen, maar ik denk niet dat ze in planee gaat komen.
Wat ik nog wel aan het aanpassen ben, is het batterijhoudertje voor het zwaailampje.

En dan gaat deze werf even dicht omdat Stijn een andere slaapkamer krijgt.
Dus dat betekent dat mijn werkplekje op de schop gaat.

En als dat achter de rug is gaan ik de Lynx afbouwen gevolgd door een 2e poging om aan de Viking te beginnen.

Back