Limbo Cup 2007 Boshoverheide Weert

Wubbe zei:
Als je aan beide disciplines wilt mee doen, moet ik me dan twee keer inschrijven?

Ik heb naast een Micro nog een 'grote' jongen. Sietse ook, volgens mij.

Leon

Hi Wubbe,

Lijkt me vrij logisch dat wanneer je in twee klassen vliegt ook 2 keer inschrijft..........................
Maar wel voor de tweede klasse een gereduceerd tarief.
Gezien de KNVvL regelgeving moet ik het inschrijfgeld op 7 eur's zetten. Voor 2 klassen 10 euri's lijkt me reeël dan.
Ik ga er echter vanuit dat wat het inschrijfgeld betreft alles kostendekkend moet zijn; denk bijvoorbeeld aan de aan te schaffen prijzen en het papier en drukwerk.....
Maar we, als vliegers en organisatoren, moeten eens ff de koppen bij mekaar steken. Vermoedelijk zal er wel iets overblijven. Als we dat nu bij mekaar leggen kunnen we misschien als groep wat spulletjes aanschaffen; zit zelf te denken aan bijvoorbeeld een simpele laptop om de scores te verwerken. Er is namenlijk redelijk goede software beschikbaar..
Maar nu zit ik ff te dagdromen......................

Arno

Arno,

Als ik hieruit op kan maken dat de inschrijving voor de mini klasse naast de fullsize klasse geopend is; geeft ik me bij deze graag ook op voor de mini.

Kanaal 66, 73 en 77.

Peter

Peter Aanen zei:
Arno,

Als ik hieruit op kan maken dat de inschrijving voor de mini klasse naast de fullsize klasse geopend is; geeft ik me bij deze graag ook op voor de mini.

Kanaal 66, 73 en 77.

Peter

Hi Peter,

Nog niet helemaal maar het ziet er naar uit dat we in full size onder de 25 inschrijvingen gaan blijven............................

Arno

voor mij dan idd een dubbele inschrijving :).

Goedkope laptopjes zijn wel te vinden volgens mij... Ik hou het vast in de gaten.

Hi Arno,

Is inschrijven met twee kanalen een harde eis?
Ik vlieg nu nl op 40 Mhz en wil op de beurs van Dortmund een niewe (35Mhz) zender kopen.
Voor dit oude brik wil ik niet per se nog een kristal bij kopen...

Is het geen probleem, dan doe ik graag mee met mijn mini.
(40, kanaal51)

Erik

crins zei:
Hi Arno,

Is inschrijven met twee kanalen een harde eis?

Erik[/quote

JA !!

Maar gezien je op 40 Mhz vliegt (en een echte zender wilt gaan kopen :):)) kan voor deze éne keer een uitzondering gemaakt worden

Arno

Fijn!

Ja de beurs is wel eerder, maar ik weet nu nog niet waarmee ik dan thuiskom enzo en of ik dat dan weer in mijn huidige mini knutsel....
Komt allemaal goed.

arno888 zei:
Lijkt me vrij logisch dat wanneer je in twee klassen vliegt ook 2 keer inschrijft..........................
Maar wel voor de tweede klasse een gereduceerd tarief.
Gezien de KNVvL regelgeving moet ik het inschrijfgeld op 7 eur's zetten. Voor 2 klassen 10 euri's lijkt me reeël dan.
Ik ga er echter vanuit dat wat het inschrijfgeld betreft alles kostendekkend moet zijn; denk bijvoorbeeld aan de aan te schaffen prijzen en het papier en drukwerk.....
Maar we, als vliegers en organisatoren, moeten eens ff de koppen bij mekaar steken. Vermoedelijk zal er wel iets overblijven. Als we dat nu bij mekaar leggen kunnen we misschien als groep wat spulletjes aanschaffen; zit zelf te denken aan bijvoorbeeld een simpele laptop om de scores te verwerken. Er is namenlijk redelijk goede software beschikbaar..
Maar nu zit ik ff te dagdromen......................

Arno

Heren, het inschrijfgeld moet (in zijn geheel) worden afgedragen aan de knvvl. (€7 voor Knvvl leden en zusterorganisaties zoals DeAC, VML, etc en €17 voor niet leden) over dit geld hebben we direct niets te zeggen. Dit is tijdens de ALV van de knvvl besloten. Wat niet weg neemt dat we een investeringsverzoek kunnen indienen bij de Knvvl voor dingen die we nodig hebben om de wedstrijden te organiseren of te faciliteren)

Tijdens de afgelopen vliegersvergadering hebben wij vliegers afgesproken dat we dit jaar voor de mini's geen aparte wedstrijdklasse gaan vliegen. De mini's die officieel meevliegen, vliegen dus met de grote jongens mee. Indien de wedstrijd organisatie een aparte wedstrijd voor de mini's wil uitschrijven, als bv. promotie, kan dat. Maar de scores zullen dan niet meegelden voor het NK-F3K.
Indien er animo genoeg is voor een aparte F3K mini klasse, kunnen we tijdens de komende vliegers vergadering, hiervoor een verzoek indienen. Maar het lijkt mij persoonlijk verstandig om te wachten (tot volgend jaar?), voordat we straks wedstrijden hebben met maar 3 deelnemers.
Gezien het huidige aantal aanmeldingen lijkt het mij persoonlijk verstandig om onze krachten te bundelen, ipv te spreiden.

Ter info: de Knvvl is de organisator van modelbouwvliegsportwedstrijden, zij is aangesteld door de NOC-NSF om dit te (mogen) doen. Alleen de knvvl kan een officieel NK uitschrijven.

edit: taalfoutjes.....

Heren,

Het volgende even rechtzetten:

- Het inschrijfgeld (€7) komt ten goede van de organiserende club (niets gaat hiervan naar de knvvl)
- Voor niet Knvvl leden komt hierboven op nog €10 als "organisatie kosten", alleen op vertoon van een geldige Knvvl (DeAC, VML, e.d) lidmaatschapskaart 2007 hoef je deze extra €10 niet te betalen.
- De organiserende club ontvangt €50 van de knvvl.

Hoi Arno!

Ik wil me ook nog even opgeven voor de Limbo F3K cup!
Ik ga proberen te scoren met mijn mini en hierbij vlieg ik met kanaal 72 of 74.

Greetz,
Jurgen

Inschrijvingen t/m 31 maart; 16 deelnemers in F3K en 5 in Mini.
ik mis nog een paar namen.....................; jullie hebben mog 21 dagen de tijd
om in te schrijven bij : arno888@online.de

Hermans Robert F3K
Doorn v Sietse F3K + Mini
Schoorl Martijn F3K
Kinds Arnold F3K
Kinds Rob F3K
Cuypers Peter F3K
Dijken v Eric F3K
Vark vd Arjan F3K
Hoekstra Alex F3K
Pietersma Henk F3K
Schoorl Theo F3K
Wubbe Leon F3K + Mini
Aanen Peter F3K + Mini
Rotteveel Bart Mini
Maassen Jurgen F3K+ Mini
Breier Bas F3K
Thijssen Goswijn F3K
Volkers Theo F3K

Opmerking:
Aan de hand van dit deelnemeraantal zullen er 3 groepen F3K gevormd worden en ëén groep voor de Mini.
Er vindt slechts één NK plaats en wel in de klasse F3K en geen apart NK in de klasse Mini !
Mede hierdoor en gezien de positieve reakties op mijn voorstel zal daarom dan ook in de Mini klasse
met een aangepaste max. vliegtijd en een afwijkende werktijd gevlogen worden.

Arno

Hoi Arno,

zoals eerder besproken in een ander draadje, wil ik eigenlijk wel mee vliegen in het NK DLG. Maar dan met mijn mini.
Zou je mij voor deze wedstrijd ook bij de grote jongens willen indelen? (met mini kan ik natuurlijk in beide klasses uitkomen :D ) Thanks!

Greetz,
Jurgen

maaskie zei:
Hoi Arno,

zoals eerder besproken in een ander draadje, wil ik eigenlijk wel mee vliegen in het NK DLG. Maar dan met mijn mini.
Zou je mij voor deze wedstrijd ook bij de grote jongens willen indelen? (met mini kan ik natuurlijk in beide klasses uitkomen :D ) Thanks!

Greetz,
Jurgen

Maxplezier met die mini :D

Supergee RIP :(

Word toch misschien alleen de microklasse :(. eens kijken wat ik nog voor die tijd in elkaar kan flansen. (ideeën genoeg, dat wel :) )

hpim0049xn8.jpg

hpim0050vk2.jpg

in ieder geval de mini wel. Hoop voor die tijd ook weer een grotere te maken... Maar goed. Ik hou het op alle 2 voor nu. Voor de 21ste moet ik nog wel wat kunnen brouwselen...

lekkere dag vandaag... ook 2X mijn heli gecrashed... :(

Je hebt nog 22 dagen! In jouw tempo kun je dan nog makkelijk een 'grote' maken. Makkie :lol:
Met een ronde V-stelling natuurlijk :wink:

En je weet nog wat 'godfather' Theo heeft gezegd:
Als Nederlands kampioen in de Mini klasse promoveel je vanzelf naar de 'grote' jongens.

Dus: Bouwen jongen!

('mijn opdracht' kan wel even wachten)

:)

Theo heeft al een nieuwe vleugel voor de supergee aangeboden. Als er iemand die beetje in de buurt woont nog naar garderen gaat wil hij hem wel meenemen. Helemaal luxe natuurlijk! THNX Theo!
Jammergenoeg kan ik maandag niet weg. dinsdag heb ik nog een tentamen...

Maar ondertussen via Theo bij Hans gekomen (Hummel) omdat ik op zoek was naar meer info over de "Simply Cool". Das ongeveer wat ik in gedachten had, maar dan op de bouwwijze van mijn mini :). hehehe, dat moet vliegen!

Wat is er zo bijzonder aan de Simply Cool?
simply-cool-plan.gif

De ronde vleugel? En dat in de bouwwijze van je Mini? Hoe doe je dat?????

Back