limit ex

in de laatste uitgave van RCM&E staat een bouwverslag van de limit xe, een piepklein hellingzwevertje, waarvan een gratis tekening is bijgevoegd.
wie kan mij helpen aan een (kopie) van deze tekening? :idea:

Inderdaad heel ziet er heel erg leuk uit!
Makkelijk mee te nemen. Ideaal voor erbij eigenlijk.
Zo'n uitgave nabestellen zal wel relatief duur zijn?!

Ik zou die uitgave van het blad wel willen nabestellen als het niet al te duur is.
Waar kan ik daar meer info over vinden?

Bij mij in de RCME zat de verkeerde tekening!!!!!! :(

Ik weet niet of andere RCME lezers dat probleem ook hebben, want ik wil dat model bouwen!!!! lijkt me ideaal voor op de dijk :)

Vind hem erg veel lijken op een Holiday (zonder motor) met V staart.

Een handige modelbouwer bouwt de Holiday zonder problemen na. Met een paar kleine aanpassingen heb je dan een Limit XE (of iets wat daar erg veel op lijkt)

heb even een mailtje gestuurd naar Julian Beckett (de ontwerper).. dit is zijn antwoord:

Hi Maarten,

the plan will be in next months RCM&E - the publisher put the wrong plan in this months magazine!!!

kind regards
Julian

Dit verklaart een en ander...

:lol: :D 8)

Dan heb ik dus volgende maand de tekeningen in huis...........

Ik ben nu trouwens een plouf aan het bouwen. Ook klein en licht.

afb9053.jpg

Wie weet waar ik in de regio een uitgave van de RCM&E kan kopen,..
Neem aan dat ik die van oktober moet hebben

Groeten Frans

Lijkt mij ook een grappig kistje :)
Een lichte versie doet het vast ook leuk op de zeedijk.

@Nico v K, kan ik die tekening een keer lenen? ;) (pa kan eventueel gratis kopiëren op werk 8) )
We regelen wel wat, hopelijk tot zondag :zon:

De RCME mét bouwbeschrijving, maar zonder tekening is die van Oktober en ligt nu in de winkel. De RCME met tekening moet dus die van November zijn (ze werken altijd 1 maand vooruit)

dat verklaart dus de verkeerde tekening in de RCM&E in de bieb. nog een maandje geduld dan.....
joost; ik heb de tekening nog niet hoor, ik maak wel twee kopietjes in de bieb :D

Nico Peursum zei:
De RCME mét bouwbeschrijving, maar zonder tekening is die van Oktober en ligt nu in de winkel. De RCME met tekening moet dus die van November zijn (ze werken altijd 1 maand vooruit)

Kun je die gewoon in de betere tijdschriften winkels krijgen?

De boekwinkels in Rotterdam hebben hem in iedergeval niet, zelfs de moddelbouwwinkels tot aan die in waalwijk vertelde dat ze hem niet hebben i.v.m. alle nummers die ze aan het eind van het jaar over hielden.

Snik,,,,...

Gisteren de nieuwe RCME in de bus gekregen. Mét tekening deze keer :D .
De tekening is vrij spaarzaam met aanwijzingen en gegevens dus voor de bouw is ook het artikel nodig. Ik zal 'm zelf gaan bouwen met een wat grotere spanwijdte.

Back