Ad ik begrijp wat je bedoeld en ook wat het verhaal van Max inhoud maar daar doelde ik in mijn reactie niet op! Natuurlijk kan je wat Max voorstelt gebruiken om een lineaire beweging te krijgen maar een lineaire servo is dan veel simpeler.
Net als Henri geloof ik ook echt niet dat de processor de bottle neck zal zijn die voor een grote latency zorgt. Het grootste deel van de tijd staat de processor "te wachten" tot hij iets mag doen. Max wijst zelf naar een stukje op RC Model reviews. Daarin wordt vrij duidelijk besproken hoe die beruchte latency in elkaar steekt en dat je met een "snellere" zender maximaal ongeveer 8% "winst" zou kunnen behalen. Niemand kan mij wijs maken dat je dat als een echte verbetering zal merken.
Daarom schrijf ik ook:
Net als Henri geloof ik ook echt niet dat de processor de bottle neck zal zijn die voor een grote latency zorgt. Het grootste deel van de tijd staat de processor "te wachten" tot hij iets mag doen. Max wijst zelf naar een stukje op RC Model reviews. Daarin wordt vrij duidelijk besproken hoe die beruchte latency in elkaar steekt en dat je met een "snellere" zender maximaal ongeveer 8% "winst" zou kunnen behalen. Niemand kan mij wijs maken dat je dat als een echte verbetering zal merken.
Daarom schrijf ik ook:
Helimax wanneer je het stukje dat je aanhaalt zelf goed leest zal je hebben kunnen lezen dat de latency die in de zender ontstaat maar een kleine rol speelt in het geheel. Er zijn andere spelers in het spel die veel belangrijker zijn. De meest belangrijke is vrijwel altijd de snelheid van de servo zelf.