Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om zo backup te vragen en je standpunt te legitimeren.Even een andere techneut vragen, @Ernst Grundmann wat denk jij?
Ik vind het link.
Nou is het niet mijn Puch dus zal het mij een zorg zijn wat er mee gebeurd maar mijn praktische ervaring zegt dat het een heel gevaarlijk advies is van l shems.
Ik zou haast zeggen, een advies niet gehinderd door enige kennis.
GJ
Wat een "experts" zijn dat zeg. Geven niet eens de capaciteit van hun accu's op omdat: "Scorpion does not rate their batteries with an AH rating*. Instead, they graph out the real performance of the batteries, side by side the best lead-acid and lithium batteries on the market." Mooi verhaal maar wat heb je aan zo'n grafiek die je totaal nergens mee kunt vergelijken behalve met datgene wat zij zelf laten zien.
Dat is nu net het probleem. Mooie reclames met "flitsende" verhalen en grafieken om de potentiele kopers te imponeren. Dit geldt overigens voor heel veel zaken op het internet.Dat mag je prima vinden maar dit soort uitingen zien we bij heel veel merken vandaag de dag.
GJ weet jij iet over de minimale temperatuur waarbij je de A123 cellen nog snel mag laden? Maakt dat nog veel uit voor de levensduur?
Colin, ik weet niet of je ook bij lage temperaturen met je Puch rijdt?