jeroen1987 23 okt 2015 #21 Heli-Uwe zei: bedankt, phhhh, moet echt gaan, morgen ochtend werken .... to zo !!! Klik om te vergroten... Werkze morgen! Ik ben 3 weken vrij[emoji6] Waarvan ik 2 weken op vakantie ga met het gezin, en de overige week lekker vliegen[emoji41] "Sorry voor deze Off-topic info"
Heli-Uwe zei: bedankt, phhhh, moet echt gaan, morgen ochtend werken .... to zo !!! Klik om te vergroten... Werkze morgen! Ik ben 3 weken vrij[emoji6] Waarvan ik 2 weken op vakantie ga met het gezin, en de overige week lekker vliegen[emoji41] "Sorry voor deze Off-topic info"
Heli-Uwe Forum veteraan 24 okt 2015 #22 jeroen1987 zei: Werkze morgen! Ik ben 3 weken vrij[emoji6] Waarvan ik 2 weken op vakantie ga met het gezin, en de overige week lekker vliegen[emoji41] "Sorry voor deze Off-topic info" Klik om te vergroten... fijne vakantie !
jeroen1987 zei: Werkze morgen! Ik ben 3 weken vrij[emoji6] Waarvan ik 2 weken op vakantie ga met het gezin, en de overige week lekker vliegen[emoji41] "Sorry voor deze Off-topic info" Klik om te vergroten... fijne vakantie !