LiPo, de nieuwe LiOn killer?

Dat is mooi bericht van je. Ook het feit dat verschillende "merken" uit een en dezelfde fabriek komen, zegt je als concument helemaal niks.

Heel apart dat zijn HRB resultaten zo slecht zijn. Hij koopt misschien de imitatie via Amazon. Dus ik neem deze resultaten met een flinke korrel zout......

Wat heeft een stroom van 1 - 2 mA met de interne weerstand te maken??
Als dat de zelfontlading is zal dat nogal aan de hoge kant zijn, om niet te zeggen heel hoge kant.
Is het in je opgekomen dat het een typo kan zijn? milliohm dus.

Heel apart dat zijn HRB resultaten zo slecht zijn. Hij koopt misschien de imitatie via Amazon. Dus ik neem deze resultaten met een flinke korrel zout......

Sowieso kiezen voor iets waar jij vertrouwen in hebt.

Hoe weten wij dat deze man niet gesponsored wordt door SMC?
Waar kun je die trouwens kopen?

Dat weet je niet. Maar zo ook hier op het forum. CNHL bij mij is gewoon slecht. Bij @Mad Monster is het prima. Waar vertrouw je dan op? Ik heb 8 CHNLs die gewoon niet te vergelijken zijn met Turnigys die even zwaar en duur zijn. (Alleen zo goed als nooit op voorraad ;) )

Dus dan maar op zoek naar een merk dat wel een consistente kwaliteit levert.

Laatst bewerkt:
Hoe weten wij dat deze man niet gesponsored wordt door SMC?
Waar kun je die trouwens kopen?
Dat kun je lezen uit de informatie die hij geeft over de herkomst van de packs en hoe hij tot de resultaten komt. Allemaal uitgebreid beschreven in het betreffende topic.
SMC lipo's zijn slechts kort en beperkt leverbaar geweest in NL via Wetronics maar die zijn daarmee weer gestopt. Helaas heeft SMC geen importeur in Europa.

Had nog niet eerder gehoord van "HRB immitaties via Amazon"?

Gisteren in de Lizard een nieuw pack SLS 7000 30/60C getest om te vergelijken met de HRB 8500.... dat verschil is vooral in temperatuur duidelijk. SLS pack werd 35 graden, de HRB 52... Qua prestaties komen ze aardig in de buurt maar je ziet dat de HRB iets hoger piekt en dan meer inzakt waarbij de SLS stabieler is qua spanning. Aan het eind zakte de spanning bijna gelijk in met een klein voordeel voor de SLS. SLS pack is wel 330g zwaarder en qua formaat wat onhandiger dus ik ben er nog niet helemaal uit al zal de hoge temperatuur voor de HRB tijdens de zomer en op de lange duur een probleem zijn.

Back