jan brilman
Forum veteraan
Collegae!
Ooit heb ik een 6.000 mA pak van Tarabat gekocht. :?
(Jan Bakker zei: Dat is troep, maar tot nu toe: geen probleem.
)
Vorige week heb ik hem (hoe onoplettend / verstrooide professor kan een mens zijn
) een tijdje (gelukkg niet lang!) gewoon geladen aan m'n Orbit lader (met 6A Reflexladen, dus niet L:iPo-laden). :?
Vandaag gevlogen, eerste vlucht: niks aan de hand.
Tweede vlucht: door omstandigheden iets te lang gevlogen, de BEC wordt geactiveerd 8O , en ik sta ergens in een grasveld . . .
Kist (Super 60") opgehaald, accu er uitgehaald: pakket is (nog) redelijk warm, en staat tamelijk bol. 8O
Tijdens het naar huis rijden: airco aan, pakket voor de koude luchtstroom gehouden, en ja , heeeeeeeel langzaam koelt 'ie af.
Even een paar plaatjes van hoe hij er nu uitziet.
De patient maakt het redelijk: de temperatuur is gezakt, maar hij ziet er nog wel een beetje opgeblazen uit. :wink:
En het etiket is een beetje bruin geworden???? 8O
WAT doen we hiermee? :roll:
Gewoon maar weer met 6A aan de lader? :wink:
jan.
Ooit heb ik een 6.000 mA pak van Tarabat gekocht. :?
(Jan Bakker zei: Dat is troep, maar tot nu toe: geen probleem.

Vorige week heb ik hem (hoe onoplettend / verstrooide professor kan een mens zijn

Vandaag gevlogen, eerste vlucht: niks aan de hand.

Tweede vlucht: door omstandigheden iets te lang gevlogen, de BEC wordt geactiveerd 8O , en ik sta ergens in een grasveld . . .

Kist (Super 60") opgehaald, accu er uitgehaald: pakket is (nog) redelijk warm, en staat tamelijk bol. 8O
Tijdens het naar huis rijden: airco aan, pakket voor de koude luchtstroom gehouden, en ja , heeeeeeeel langzaam koelt 'ie af.

Even een paar plaatjes van hoe hij er nu uitziet.
De patient maakt het redelijk: de temperatuur is gezakt, maar hij ziet er nog wel een beetje opgeblazen uit. :wink:
En het etiket is een beetje bruin geworden???? 8O
WAT doen we hiermee? :roll:
Gewoon maar weer met 6A aan de lader? :wink:
jan.