Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zijn op vooraad in DE warehouse: HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy 2650mAh 6S 30C Lipo Pack (DE Warehouse)
Dus met een paar dagen in huis![]()
brengt een 3000 mah ook een langere vliegtijd? raden namelijk een 2100-2500mah lipo aan kan ik dan wel gewoon een 3000-3300mah lipo plaatsen?
gr Nick
Hi,
Tuurlijk bepaald de capaciteit van de accu de vliegtijd. Hoe groter de capaciteit van de accu, hoe langer de vliegtijd.
Of de 3300 mAh accu's passen op een 500 heli weet ik niet, maar misschien dat iemand dat ons kan vertellen.
Groet,
ETienne
Of de 3300 mAh accu's passen op een 500 heli weet ik niet, maar misschien dat iemand dat ons kan vertellen.
Ligt er aan welke, ik heb gens ace 6s3300 25c die qua formaat en gewicht vrijwel gelijk zijn aan de turnigy 6s3000 40c. Op de atom moet ik de 3300 iets meer naar voren hebben voor een juiste CG.Of de 3300 mAh accu's passen op een 500 heli weet ik niet, maar misschien dat iemand dat ons kan vertellen.
Qua formaat verschilt dus vooral de dikte maar dat scheelt niet veel. Ik vermoed dat het verschil in gewicht van 35 gr meer van invloed is.Great pack for your T-Rex 500 ESP. Fits perfect under canopy, no mod needed. (new style frame.) Weight=510 gr. IR=12mOhm Flight time @ 2500 rpm, no 3D, 7:30 min. 20-25pcnt left in pack. Time will tell how many cycles this pack will give. The only reason I can't give a 5 star right now. Great value.
hoe weet ik eigelijk of ik nu bij hobbyking.com
of bij hobbyking.de bestel ,hebben zelfde site je kunt alleen je locatie kiezen waarin jezelf woont of gaat dit dan automatisch?![]()