Lipo's/ Brushless steeds goedkoper

• Topicstarter Topicstarter xanderdude
  • Startdatum Startdatum
ik voel bij mij de uitdaging al om zo'n ding te kopen, en dan een flink paket erin :wink:

en ik kan slecht tegen uitdagingen... :P

maarja, als het niet kan, kan het niet.

Als ik n vliegend varke wil, had ik wel een rhino gekocht, daar kun je onder plakken wat je wil. Maar ik wil alles n beetje beschaaft houden. ;)

Is er geen pakketje van 45x35 ofzo, en dan 2 stuks?

3cell vreet t motortje niet ben ik bang. :P Die heeft er bij 9.6v al genoeg van.

Maar er is wel een 2s1p PQ zie ik, en zelfs de 1000 versie past er nog in (35*62*10), en het gewicht maakt et best de moeite waard. (53gr.)

De orginele accu is 700mAh 9.6v en 110gram. Dus met deze lipo pack verlies ik 2.2v en 57gram gewicht. Zou dat lekker vliegen denk je?

Bedankt Tadango, ik zal eens kijken wat ze kosten. :)

ik heb nog heel even mijn e-tecs 700 3s gemeten.
die zijn ook ruim binnen jouw beperkingen.
de 2s in dan natuurlijk nog makkelijker. misschien past de 2s2p e-tec 700 nog wel.

is misschien het opzoeken nog waard.

ps. ik heb ze bij ACW gehaald, maar die zijn nu op vakantie. De 3s was uitverkocht, maar ik dacht dat de 2s er nog wel was.

misschien heb je er iets aan.

hoi iedereen .
:D :D :D vanmorgen nog even de mega 16-15-02 geprobeert op de ele regelaars en zie daar werkt ook nog prima ,
dit is volgens aalie de moeilijkste motor voor een regelaar ..
ik ben nu wel door mijn te testen motoren heen .
andere mensen nog ervaringen met de ele regelaars en motoren???
groeten wiebe

Niet slecht voor zon prulletje van rond de 30 euro. :P

Waar kopen jullie je lipo allemaal als ik vragen mag?

Freakazoid zei:
Niet slecht voor zon prulletje van rond de 30 euro. :P

Waar kopen jullie je lipo allemaal als ik vragen mag?

eigenlijk overal. acw ,Digitech Electronics .hubi-hutte sanders.
en gister met viper even die van RCtechnics gezien en geprobeert van arnold.werkte ook prima .
ik ben wel van meening dat je wel wat kalm aan moet doen met de max amps ,bij alle lipo,s [ dat lukt mij niet altijd ]
als je op 70% gaat zitten vanhet max aantal c dat je mag trekken denk ik dat je bijna overal wel goed zit [ik bedoel wel de cont aantal c wat er op staat ]niet het max aantal c
groeten wiebe.

Hallo,

Heeft iemand al eens gehoord van de RC Smart lipo 14,4V 4000Mha 10C/12C en een max van 15C. Gewicht 352 gram. Maten 165.2mm x 35.2mm x 28.6mm

De verkoop prijs ligt rond de 70 euro

Lipo.jpg

Mvg

Ed

Dit is een mooi en redelijk betaalbaar pakketje voor mijn Zabarak. Scheelt 150 gram met mijn huidige 10 cell 2400RC pakket en dan ook nog langer vliegen!

Alleen kan mijn lader maar tot drie cellen laden, wordt het toch weer wat duurder, omdat ik dan een nieuwe lader nodig heb :|

EDIT: ik ga eerst een (nog) werkloos 1500 11.1V pakketje proberen icm een T29.

Hoe zetten jullie een propsaver op dat goedkope EEM-150PW outrunnertje? Gewoon die as korter snoeien denk ik, maar maakt et nog uit hoeveel ruimte dr over blijft tussen de bel en et propsavertje? Is et mischien et beste om em dr helemaal tegenaan te zetten om zo een eventuele trilling zo beperkt mogenlijk te houden?

Tis mieren..ken, maar ik heb nog nooit met 3D vliegen en brushless enzo gespeeld, en morgen is et zover. Dus alles moet dan wel perfect zijn. ;)

Edsheli zei:
Heeft iemand al eens gehoord van de RC Smart lipo <<KNIP>> De verkoop prijs ligt rond de 70 euro
waar!?!? Interessante lipo :)

[edit] Toch iets minder interessant, net even gezocht op runryder:
I have a 2600 14.8V and it is not a 10C battery, rather a 5-6C, very disapointing...

RCtechnics heeft twee nieuwe packs:

http://www.rctechnics.nl/product_info.php?cPath=35&products_id=668
LiPo 7.4V 800MAH (Belastbaar 10C continu, 15C piek!)

Specificaties:
Afmetingen: 48 x 30 x 16mm
Gewicht: 40 gram
€ 14,-

8A en 40Gram, ideaal voor indoor.

http://www.rctechnics.nl/product_info.php?products_id=669&osCsid=461c5b760818f98c2008a4d85a9ac81c

LiPo 11.1V 800MAH (Belastbaar 10C continu, 15C piek!)

Specificaties:
Afmetingen: 48 x 30 x 24mm
Gewicht: 60 gram
€ 19,95

Volgens Marijn krijgen we binnenkort ook nog kleine 20C packs! (350 & 560mah).

Ik zie mezelf nog niet zo snel iets in Azie bestellen. Marijn zit om de hoek, en accepteert zowel bankoverschrijving als pay-pal. Makkelijker kan het niet. Vandaag besteld, morgen in huis. :D

(en ik zie Aero-nutz niet het forum sponsoren...da's op zich al reden om bij RCTechnics te kopen... :wink: )

Aeronuts, als je et netjes vraagt soms zelfs gratis verzending, en in 10 dagen thuis. :P Niks mis met daar bestellen.

Back